IAB България публикува „Наръчник за добри практики в инфлуенсър маркетинга“

На 20.06. IAB България представи пред широка аудитория  „Наръчник за добри практики в инфлуенсър маркетинга“ –  първият документ на пазара, който  предоставя на рекламодатели, агенции и инфлуенсъри ценни насоки за ефективно и етично използване на потенциала на инфлуенсър маркетинга. Етичната комисия към IAB България събра екип от експерти в индустрията, които разработиха детайлното ръководство на основата на международни документи от мрежата на IAB и на своя опит и експертност. „Наръчник за добри практики в инфлуенсър маркетинга“ може да бъде изтеглен безплатно от сайта на IAB България. Представянето на Наръчника се случи онлайн с участието на Боряна Великова, Изпълнителен директор на ИАБ България, Мариан Найденов от Prodesign – председател на комисията, която работи … Продължете с четенето на IAB България публикува „Наръчник за добри практики в инфлуенсър маркетинга“