Как да изпращаме PR пратки, така че да работят за нашия бизнес (+инфографика)

Най-лошото, което може да ви се случи, когато изпратите подарък до някой инфлуенсър е, той да не отрази бизнеса, продукта и дейността ви по никакъв начин. Просто да се покрие и вие да сте “назад” с този подарък. Другото лошо, което може да ви се случи, ако решите да изпращате подаръци на случайни инфлуенсъри или създатели на съдържание онлайн, да ви отразят, но без ясно послание, без линк, без особен ентусиазъм или още по-зле: да представят продукта ви по гаден и грозен начин. Случвало ли ви се е вече? Или тепърва ще подбирате на кого да изпращате подаръци, защото виждате, … Продължете с четенето на Как да изпращаме PR пратки, така че да работят за нашия бизнес (+инфографика)