В България има около 1600 микро, 380 макро и 2000 нано инфлуенсъри – кой и за какво може да партнира с тях (проучване и анализ)

На 20.09.2022 PR агенция MSL Sofia обяви резултатите от тристранно проучване, съвместно с маркетингова агенция Pragmatica – , за да разбере нагласите на инфлуенсъри, потребители и брандове в тяхната съвместна работа, която определя настоящата инфлуенсър маркетинг среда в България. За нас от Инфлуенсър Медия България е интересно да разберем повече и по-детайлно за това изследване и това е причината да поканим Ива Григорова, директор PR бизнес, MSL Sofia (част от Publicis Groupe България), която има пряко участие в проучването и активно работи с инфлуенсъри. Ива Григорова има 15 години опит в PR комуникациите, като стратегическо консултиране, корпоративен и бранд PR, … Продължете с четенето на В България има около 1600 микро, 380 макро и 2000 нано инфлуенсъри – кой и за какво може да партнира с тях (проучване и анализ)