15 милиона гледания за два дни: маркетинг тайната зад успеха на Gui Gui от Moose Toys

03.10.2025

Когато става дума за маркетинг на преживявания, повечето марки започват с въпроса: “Какво ще изживеят хората на място?” Moose Toys обаче обърна сценария с премиерата на своя нов продукт Gui Gui – и постави социалните мрежи на първо място.

Резултатът? Почти 15 милиона души достигнати само за два дни.


Какво е Gui Gui?

Gui Gui е забавна комбинация от два големи тренда – slime културата и естетиката на beauty индустрията. Продуктът позволява на потребителите да създават собствена слуз (с аромати, текстури и декоративни елементи), но опакована като луксозна козметика.

Самата опаковка е проектирана като PR кутия – процесът на разопаковане е част от удоволствието. И, разбира се, е идеална за TikTok и Instagram видеа.


Събитие, замислено за социалните медии

Вместо да правят класическо продуктово събитие, Moose Toys създадоха поп-ъп бутик в The Grove, Лос Анджелис, изграден изцяло като „платно за съдържание“.

@moosetoys

Our Gui Gui pop-up brought the slime, the style, and so many fun friends. Thanks for making it a day to remember! Come back to The Grove tomorrow so we can do it all over again! #guigui #MooseToys #CapCut #salishmatter #zoecolletti #sydneymorgan #jordanmatter @wowhausofficial

♬ positive, confident, present, progress, corporate VP(1518395) – KosukeKawaguchi
  • Всеки ъгъл беше подходящ за снимки и видео.
  • Всеки посетител ставаше потенциален UGC създател.
  • Кампанията генерира не само милиони гледания в реално време, но и съдържание, което продължи да циркулира месеци след това.

Многопластова инфлуенсър стратегия

Moose Toys не разчитат само на големи инфлуенсъри. Те изграждат стратегия в няколко слоя:

  • Платени партньорства с по-големи създатели.
  • Seeding при микроинфлуенсъри и фенове.
  • Кръстосване на ниши – освен творци от сферата на играчките, включват инфлуенсъри от beauty, лайфстайл и parenting сегменти.

Така Gui Gui достигна до много по-широка и разнообразна публика.

@mymadisyn

Maddy loves her slime, but who doesn’t?!! @MooseToys never disappoints!! You can discover GUI GUI @Walmart end of April! #ad #guigui #guiguislime #moreismore #asmr #fun #slime

♬ original sound – Vikki

Урок за брандове и инфлуенсъри

👉 Големият извод е, че съдържанието трябва да е в центъра на маркетинга, а не допълнение.
👉 Една добре изградена кампания може да превърне самите потребители в посланици.
👉 В свят, в който вниманието е разпокъсано, социално-първият подход е начинът да се създаде реален шум около продукт.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Лиа Лазарова- фитнес, спорт, мода, майчинство, козметика, self-care, домашни любимци