Почти няма онлайн бизнес, който да не създава ежедневно съдържание с цел популяризиране и повече продажби, а през 2024 става още по-важно да следим следните 6 статистики за със съдържание подобряване на резултатите:
- 96.55% от уебсайтовете не получават трафик от резултатите на Google
Изследване на Ahrefs показва, че мнозинството страници не получават органичен трафик, основно поради липса на търсене, липса на връзки към страницата и несъответствие между съдържанието и намеренията на търсещия. - 56% от брандовете приоритизират разказването на по-ангажиращи истории
Според проучване на studioID, подобряването на разказването на истории е топ приоритет, въпреки натиска за използване на AI. - 68% от бизнесите отчитат ръст на ROI благодарение на AI
Използването на AI за създаване на повече съдържание по-бързо и увеличаване на ангажираността подобрява ROI. - 61% от маркетолозите използват AI за генериране на идеи
AI е ефективен при създаването на нови и креативни концепции, но не е толкова полезен за мащабно съдържание. - Социалните видеа ще са над 10% от общото време, прекарано в дигитални медии
Консумацията на видеосъдържание в социалните медии нараства, като кратките видеа стават все по-популярни. - 84% от B2B маркетолозите смятат, че LinkedIn носи най-голяма стойност
За B2B брандовете LinkedIn е най-ефективният канал за достигане до целевата аудитория.
Тези статистики подчертават значимостта на ангажиращото съдържание, стратегическото използване на AI и силата на видеосъдържанието в социалните медии за успешен маркетинг през 2024 година.
Източник: studioID