6 важни статистики за маркетинга със съдържание през 2024 година

16.07.2024

Почти няма онлайн бизнес, който да не създава ежедневно съдържание с цел популяризиране и повече продажби, а през 2024 става още по-важно да следим следните 6 статистики за със съдържание подобряване на резултатите:

  1. 96.55% от уебсайтовете не получават трафик от резултатите на Google
    Изследване на Ahrefs показва, че мнозинството страници не получават органичен трафик, основно поради липса на търсене, липса на връзки към страницата и несъответствие между съдържанието и намеренията на търсещия.
  2. 56% от брандовете приоритизират разказването на по-ангажиращи истории
    Според проучване на studioID, подобряването на разказването на истории е топ приоритет, въпреки натиска за използване на AI.
  3. 68% от бизнесите отчитат ръст на ROI благодарение на AI
    Използването на AI за създаване на повече съдържание по-бързо и увеличаване на ангажираността подобрява ROI.
  4. 61% от маркетолозите използват AI за генериране на идеи
    AI е ефективен при създаването на нови и креативни концепции, но не е толкова полезен за мащабно съдържание.
  5. Социалните видеа ще са над 10% от общото време, прекарано в дигитални медии
    Консумацията на видеосъдържание в социалните медии нараства, като кратките видеа стават все по-популярни.
  6. 84% от B2B маркетолозите смятат, че LinkedIn носи най-голяма стойност
    За B2B брандовете LinkedIn е най-ефективният канал за достигане до целевата аудитория.

Тези статистики подчертават значимостта на ангажиращото съдържание, стратегическото използване на AI и силата на видеосъдържанието в социалните медии за успешен маркетинг през 2024 година.

Източник: studioID

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Виртуалният инфлуенсър Miquela става част от кампаниите на Pacsun