LinkedIn обяви актуализации на рекламите за събития и опциите за AI кампании

21.10.2024

LinkedIn обяви нови рекламни опции, които ще помогнат на маркетолозите да се възползват от нарастващата популярност на видео съдържанието в приложението, както и подобрения в процеса на автоматизирано създаване на кампании.

Първо, LinkedIn пуска актуализации за рекламите на живи събития, които ще предоставят повече възможности на бизнеса да показва своите промоции в рамките на живите предавания в приложението.

Според LinkedIn:

„Събитията на живо в LinkedIn са нараснали с 14.4% през последната година и продължаваме да помагаме на маркетолозите да максимизират своята стратегия за събития с новите функции на рекламите за живи събития.“

Последните актуализации включват нова опция за промотиране на публикации от членове относно живото събитие, което вашата фирмена страница организира, чрез “Реклами на мисловни лидери”. Тези промоции ще водят директно към вашето събитие, предоставяйки възможност да се акцентира на публикации от потребители, което помага за увеличаване на интереса и целенасочеността.

Брандовете, които организират живо събитие, ще могат също така да споделят „предварителен поглед“ на своята предаване, като на целевите потребители ще бъде показано 30-секундно видео в новините им по време или след събитието.

Това може да помогне за повишаване на интереса, като показва точно за какво е вашето събитие, и помага за привличането на потребители, които може да са изразили интерес.

LinkedIn също така добавя повече опции за таргетиране в процеса на настройка на събития, така че можете да достигнете до по-специфична аудитория с вашите промоции на събития.

По отношение на видеото, LinkedIn разширява и своята програма “Wire”, която позволява на брандовете да показват видео реклами в потока на доверено съдържание от издатели в приложението.

Първоначално предоставена на избрани партньори в САЩ, LinkedIn сега разширява своето предложение “Wire” и за брандовете в ЕС, предоставяйки още един начин за маркетолозите да се възползват от популярността на видео съдържанието в потока.

LinkedIn посочва, че 63% от B2B купувачите заявяват, че краткото социално видео съдържание помага да информират техните покупки, и LinkedIn се стреми да постави повече акцент върху този елемент чрез нов таб за видео в приложението. LinkedIn също така отбелязва, че качванията на видео в приложението са се увеличили с 34% на годишна база, а това разширение ще предостави още един начин за брандовете да се свържат с този елемент.

LinkedIn първоначално партнира с Barron’s, Bloomberg, Business Insider, Forbes, MarketWatch, NBCUniversal, Reuters, The Wall Street Journal и Yahoo Finance за своята програма “Wire”. Все още няма информация дали ще разширят това сътрудничество и към повече издатели, специфични за ЕС, в резултат на тази актуализация.

Накрая, LinkedIn също така пуска актуализации за своята автоматизирана кампания “Accelerate”.

Първоначално стартирала в ограничени тестове миналия октомври и след това разширена до повече рекламни партньори през юли, рекламната опция “Accelerate” на LinkedIn използва изкуствен интелект за ефективна автоматизация на целия процес по създаване на кампании.

LinkedIn заявява, че брандовете, използвали кампании с Accelerate, значително са намалили разходите си за действие, а сега LinkedIn добавя повече опции, за да улесни използването на различни рекламни формати.

„Започвайки от това тримесечие, маркетолозите могат да включват видео или документна реклама, като eBook, бяла книга или клиентски отзиви, в допълнение към реклама с единично изображение, при създаване на рекламна кампания с Accelerate. Започваме също така да въвеждаме нови цели за кампаниите с Accelerate, включително осведоменост за марката, ангажираност, конверсии на уебсайта и гледания на видео.“

Сега ще имате повече начини да използвате напълно автоматизираните кампании на LinkedIn, което може да предостави повече стойност и полезност.

LinkedIn посочва, че всички нови формати и цели ще бъдат внедрявани постепенно през следващите месеци.

Тези полезни актуализации са свързани с местата, където LinkedIn наблюдава значителен ръст на ангажираността. Тези нови елементи предлагат повече възможности, които могат да ви помогнат да отворите нови пътища за вашите кампании.

Източник на новината: https://www.socialmediatoday.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
The Influencer Marketing Show – за всичко, свързано с инфлуенса