Американският моден бранд American Eagle интегрира над 800 физически магазина в Snapchat, използвайки новата функция Promoted Places в Snap Map, за да достигне директно до поколението Gen Z и да насърчи пазаруването по време на сезона за връщане в училище.
Какво представлява Promoted Places?
Snap Map позволява на потребителите да откриват локации в близост. С интеграцията на American Eagle, малки персонализирани икони отбелязват магазините на картата. При натискане, потребителят получава информация за конкретния обект, достъп до Stories, Spotlight съдържание от бранда и потребители, както и директен линк за пазаруване на ae.com.
Допълнителни интерактивни средства
Кампаниите включват и AR филтър “AE Jeans Try-on Haul”, чрез който потребителите могат виртуално да „изпробват“ дънки чрез Snapchat Lens, което улеснява прехода от генериране към покупка.
Защо този подход работи
По данни на Snapchat, над 95% от потребителите планират да пазаруват в магазини за този back-to-school сезон, докато близо 400 млн. души използват Snap Map месечно, с над 40 млрд. отваряния на картата през последното тримесечие.
Стратегически ефект
Кампанията е първата по рода си за моден бранд и демонстрира как физическото и цифровото могат да се слеят. American Eagle изгражда плавна връзка между онлайн откриването на марката (използване на AR и съдържание в Snapchat) и посещенията в магазин, което води до повишена посещаемост и поръчки в ae.com.
Поглед отвътре
Създаването на иновативен back-to-school опит чрез Snap Map е стратегически ход за American Eagle, целящ да улови вниманието на Gen Z. Интеграцията на физически магазини в социалната платформа, подкрепено от AR преживяване и директни шопинг връзки, преплита реалния и дигиталния свят и представя модата по зрелищен и интерактивен начин.
Можете да разгледате повече за кампанията на American Eagle и Snapchat в официалното прессъобщение на Snap и статията на Net Influencer.