Airbnb залага на инфлуенсъри: новата френска партньорска програма

29.09.2025

Компанията стартира програма за партньорски маркетинг с инфлуенсъри във Франция, като част от усилията си да инвестира в маркетинг, воден от създатели на съдържание. Това включва назначаването на мениджър по растежа и операциите на маркетинга с инфлуенсъри, който ще ръководи инициативата от Париж. Позицията е на шестмесечен договор с годишно възнаграждение между 74 000 и 93 000 евро. Отговорностите включват управление на партньорства с инфлуенсъри, анализ на представянето и осигуряване на съответствие с марковите насоки на Airbnb.


Контекст и тенденции

Разширяването на Airbnb в партньорства със създатели на съдържание съвпада с промени на пазара на труда в икономиката на създателите. Според доклад на Creator Economy Jobs за второто тримесечие на 2025 г., обявите за работа в сектора са намалели с 25,9% спрямо предходната година, докато частичните позиции са се увеличили с 56,7% през същия период.


Възможности за професионалисти

Стартирането на програмата предоставя нови възможности за професионалисти в сферата на маркетинга с инфлуенсъри. Позицията в Airbnb изисква поне четири години опит в управлението на програми за партньорски маркетинг с инфлуенсъри и добро разбиране на каналите за растеж в маркетинга.


Заключение

Разширяването на Airbnb в икономиката на създателите подчертава нарастващото значение на партньорствата с инфлуенсъри за брандовете. Тази стъпка предоставя нови възможности за професионалисти в индустрията и отразява тенденциите в маркетинговите стратегии на водещите компании.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
8 показатели за измерване на резултати от инфлуенсър маркетинг кампании