iHeartMedia и TikTok обявиха голямо крос-платформено партньорство за създатели на съдържание

12.11.2025

iHeartMedia и TikTok стартират стратегическо партньорство, което ще разшири възможностите на TikTok креаторите отвъд социалната платформа и ще ги въведе в аудио и радиосреда.

В рамките на сътрудничеството ще бъде създадена TikTok Podcast Network, която планира да стартира до 25 нови подкаста, водени от популярни TikTok креатори. Подкастите ще се разпространяват чрез платформата iHeartPodcasts, приложението iHeartRadio и други подкаст платформи, а във TikTok ще се публикуват клипове с акценти от тях.

За реализирането на проекта iHeartMedia ще осигури модерни студия в Лос Анджелис, Ню Йорк и Атланта, оборудвани с професионална аудио- и видеоинфраструктура. Освен това, креаторите ще имат възможност да участват в събития на iHeartMedia, включително iHeartRadio Music Festival и iHeartRadio Jingle Ball, с възможности за бранд интеграции.

Част от партньорството е и стартирането на TikTok Radio – национална радио и дигитална станция, комбинираща популярни TikTok креатори с водещи лица на iHeartRadio. Програмата ще включва сегменти като „Behind-the-Charts“, „New Music Fridays“ и „On The Verge“.

От iHeartMedia посочват, че целта е да се създаде платформа, която да даде възможност на креаторите да развият своето медийно присъствие на няколко нива – видео, аудио и събития, а за брандовете – нови крос-платформени възможности за кампании и интеграции.

Според анализатори, това партньорство е знак за тенденцията социалните платформи да се превръщат в източник на таланти за медиите, а креаторите – в многоканални медийни личности.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
TikTok и Creators HQ стартират първия обучителен лагер за инфлуенсъри в ОАЕ