В основата на успешната онлайн комуникация стои едно просто уравнение: Аудитория + Информация = Онлайн Бизнес. Но как на практика можем да използваме аудиторията си в социалните мрежи, за да постигнем още по-добри резултати?
Познай аудиторията си, за да ѝ въздействаш
За да стигаме до подходящите хора с послания, които наистина ги засягат, първо трябва да разберем кого всъщност обхващаме. Дали статистиките в профила ни са достатъчни?
Важно е да знаем:
- Кои хора използват Facebook, кои – Instagram, а кои – TikTok?
- Какво общо имат тези аудитории помежду си?
- В кои други канали можем да ги намерим?
- Какво е поведението им като онлайн потребители?
- Как да им продадем повече?
- Как да оптимизираме разходите за доставка?
- Кои промоционални активности работят най-добре?
Практични анализи за създатели на съдържание
Маркетинговите изследвания, проведени в края на 2025 г., са събрани в шест достъпни и лесни за използване рапорти. Те са изготвени с мисъл за създателите на съдържание, които искат да работят на по-високо професионално ниво.
Представяме ви експертните анализи от BluePoint, наш доверен партньор, които ни дават достъп до практическа информация за:
- По-ефективно използване на аудиторията;
- По-гладка работа с брандове и агенции;
- По-печеливш онлайн магазин.
Как да се запознаете с докладите
Можете да разгледате анотацията на доклада:
Активните Instagram потребители + Поведението им като онлайн клиенти тук.
Докладът Активните Instagram потребители е достъпен тук.
Празнични подаръци за вас
В духа на предстоящите празници, BluePlace предлага два специални подаръци до 31.01.2026:
- 🎁 10% отстъпка от всички доклади от поредицата „Активни потребители“ с промо код: radostna10
- 🎁 Безплатна персонална консултация от един час по ваш казус с Юлиан Добрев – Основател на BluePlace и Директор анализи в BluePoint – за всеки закупен доклад.
Данните са на един клик разстояние, следващият въпрос е как ще ги ползваме.










