EyesLipsFace е една от най-мащабните инфлуенсър кампании в TikTok

12.08.2022

EyesLipsFace с Джесика Алба се превърна в една от най-мащабните инфлуенсър кампании в TikTok с 11.8 милиона гледания. Специална песен беше създадена за кампанията, под която аудиторията може да се включва в предизвикателството, което беше разпространено по напълно органичен път.

Проведена: Октомври 2019

Бранд: E.l.f. cosmetics

Инфлуенсър: Jessica Alba с над 8 млн. последователи в TikTok

Канал: TikTok

Резултати: Кампанията се счита за най-успешното рекламиране чрез TikTok до ден днешен, а хаштагът #eyeslipsface има над 9.4 милиарда гледания.

@jessicaalba

#eyeslipsface my errryday look #honestbeauty #cleanbeauty

♬ Eyes. Lips. Face. (e.l.f.) – iLL Wayno & Holla FyeSixWun

P.S. Благодарим на Марин от Talentmedia, който сподели за тази кампания с нас.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
„Моята идентичност е открадната“: Снимки на европейски инфлуенсърки използвани за разпространение на про-Тръмп пропаганда във фалшиви акаунти в X