Bloom & Glow беше четвъртото събитие от поредицата “Инфлуенсъри срещат брандове”, организирано от Radostna & Influencer Media Bulgaria. То се проведе от 15 до 21 часа в Gravity Bar на 21.04.2023 и основното, което се случи беше забавление, но отвъд това гостите се запознаха с практичната страна на инфлуенсър маркетинга в България под формата на стратегии, цени и начини на работа между брандове и създатели на съдържание, популярни личности, лидери на мнение и звезди.
Шарени шотове очакваха гостите за добре дошли, за да повишат настроението и желанието за активна комуникация от входа.
Първата част беше посветена на брандовете, на това кога са готови да работят с инфлуенсъри, как да подходят при избора и бюджетирането, мерене на резултати и в кои случаи да се откажат от работа с инфлуенсъри.
Специален гост, който се включи в дискусия с всички участници, беше Антония Германова, TikTok Account Manager, която успешно управлява известни корпоративни профили в TikTok. Основните съвети от нея и към бизнесите, и към създателите на съдържание бяха:
- първите три секунди от видеото в TikTok са най-важни;
- никога не започвайте със “Здравейте, аз съм …”;
- ако рекламирате продукт, дайте първите му три ползи в първите секунди или как се ползва;
- публикувайте често;
- важно е да се следят тенденциите;
- хубаво е да имате ниша, в която да публикувате редовно;
- хаштаговете не са определящи за едно вайръл видео.
Събитието продължи с практическа задача, посветена на каузите и инфлуенсърите в допълнение към нея се обсъди и подходи при работа със създатели на съдържание за хранителни добавки и козметика: https://naturatherapy.bg.
След почивката акцентът беше върху инфлуенсърите и как те да се продават по-добре, да създават по-качествено съдържание и самите те да са проактивни при намиране на подходящи партньори за колаборации. Цените им също бяха обсъдени. Специален гост в тази част беше Мартина Върбанова, Influencer & Digital Marketing експерт, която отговори на всички въпроси, свързани с PR пратки, подход при кампании и как да се отнасяме към инфлуенсърите, когато се свързваме с тях за първи път. От нея ключовите послания, които да се запомнят бяха към начинаещите инфлуенсъри:
- бъдете редовни, автентични и търпеливи;
- планирайте снимките си и ако ползвате платени услуги на фотограф/видеограф, съчетайте няколко сесии за клиенти и кампании в един снимачен ден;
- привлечете вниманието на брандовете, с които искате да работите чрез тагнати сторита;
- не приемайте PR пратки и подаръци, които не ви трябват, няма да тествате и ще се чудите на кого да дадете после, а и няма да отразите в каналите си;
- определяйте цените си към клиентите справедливо на база това какво предлагате и какви резултати можете да донесете за тях, но не забравяйте да изчислите и усилията ви, докато създавате съдържанието.
Биляна Тодорова от “1 метър шоколад” подари два шоколада в томбола,
а Radostna зарадва трима от гостите с розови изненади.
В третата част бяха споделени интересни, успешни и ефективно организирани кампании с инфлуенсъри в България на бартер, с платени партньорства, с блогъри и създатели на съдържание, с физическо и онлайн присъствие.
Последната и най-забавна част включи за първи път speed dating между инфлуенсъри и представителите на бизнеси, които бяха разделени на две групи и на всеки 2 минути сменяха позициите си, така че да се запознаят и разменят контакти. Виното значително помогна за по-продуктивна и отворена комуникация.
Всички гости получиха подаръци от Natura Therapy под формата на хранителни добавки и козметика с екстракти от охлюви
и специална свещ в луксозна черна кутия с панделка от организаторите, които с покупката им подкрепиха JAMBA – организацията, която свързва хората с различни възможности и техните бъдещи работодатели. Всички присъстващи получиха и сертификати за активно участие в събитието.
Декорацията на събитието отново беше поверена на Ирина от GlowEvents by Nukova. Всички емоции от Bloom & Glow можете да се усетите от снимките:
Следете групата Инфлуенсъри и блогъри срещат брандове за всички предстоящи активности и нови събития за инфлуенсъри и брандове през 2023 ♡
И не забравяйте, че винаги след официалната част има парти: