BLOOM & GLOW е четвъртото от събитията “Инфлуенсъри срещат брандове”, организирано от Influencer Media Bulgaria & Radostna.
Tози малък обучителен и фокусиран върху по-задълбочената комуникация ще се проведе на 21.04.2023 в Gravity Bar на ул. Московска 3, София. Участниците са само 30 и включват представители на бизнеси, агенции и инфлуенсъри, за да очертаят заедно ефективни насоки при изграждане на пълноценни партньорства с цел създаване на съдържание и реклама.
Практичната сбирка ще бъде разделена в 5 части:
- за брандове,
- за инфлуенсъри,
- примери от успешни кампании в България с малък бюджет,
- професионален нетуъркинг и
- парти.
Специални гости на събитието ще бъдат Мартина Върбанова, маркетинг професионалист и инфлуенсър, и Антония Германова, специалист по бизнес профили в TikTok.
Мартина ще сподели трикове за по-голяма ангажираност и представяне пред потенциални клиенти в социалните мрежи, докато Антония ще даде съвети за управление на корпоративни акаунти в TikTok и постигане на милиони гледания.
Радостина Христова (Radostna), която също e инфлуенсър и има сериозен опит в дигиталния и инфлуенсър маркетинг, ще води основната част от темите. Радостина ще наблегне на практическата част, която засяга участниците в създаването на първа, втора или поредна кампания с инфлуенсъри. Ще бъдат споменавани цени, резултати от проведени активности на бартер и в платени кампании, както и трикове, с които да увеличим ефективността от съдържанието, което инфлуенсърите създават за брандовете.
Творческите задачи и професионалния нетуъркинг ще засилят комуникацията между участниците и със сигурност ще бъде по-лесно да преценят дали биха искали да работят заедно след това.
След това събитие представителите на брандовете ще знаят повече за:
– избор на инфлуенсъри;
– как да използват съдържанието им извън социалните мрежи;
– колко лева и защо да плащат на инфлуенсърите;
– как да структурират кампании и какво да мерят като резултати след това;
Инфлуенсърите ще си тръгнат с повече информация за това:
– как да ценообразуват, така че да са адекватни на пазара и това, което предлагат на клиента;
– защо големите брандове да обърнат внимание на малките им профили;
– какво е медиен кит и как да го подготвят;
– кои кампании да приемат, кои да откажат и кога да работят на бартер;
Всички гости заедно ще видят чудесни примери от български бизнеси с малък бюджет и добре реализирани кампании, професионален нетуъркинг, който да определи кой с кого иска да работи и да се весели след 20 часа, когато започва партито.
Подаръците за всеки гост по време на събитието ще подкрепят кауза, за която специално ще разкажем след края му.
За декорацията отново ще се погрижи GlowEvents by Nukova, на която винаги се доверяваме, а фотограф ще бъде Калоян Димитров, който засне и предишното издание на сбирката през декември:
Можете да се регистрирате за събитието тук: