Dentsu Group Inc. обяви старта на „House of Creators“

02.10.2024

„House of Creators“ е нова инициатива за подкрепа на следващото поколение създатели на съдържание по целия свят.

Програмата, която започва на платформата Roblox, цели да се фокусира върху виртуалното производство и разпространение на съдържание.

Инициативата „House of Creators“ включва четири основни програми:

  1. Ускоряване на създателите: Идентифицира обещаващи създатели, предоставя финансова подкрепа за разработка на съдържание и предлага бизнес менторство в креативната сфера.
  2. Интеграция на интелектуална собственост (IP): Съпоставя съществуваща интелектуална собственост със създатели и организира креативни конкурси.
  3. Партньорства и ускоряване: Инвестира в съществуващи игри и улеснява връзките между обещаващи създатели и брандове.
  4. Разширяване на IP: Подкрепя вторичното развитие на съдържателни бизнеси чрез разширяване на формати на съдържание.

Като част от програмите за интеграция и разширяване на IP, Dentsu сътрудничи с Kodansha Ltd. за организиране на конкурс за манга за създателите на Roblox. Съдържанието на победителя ще бъде разработено в IP извън платформата с помощта на редакторите от Creators’ Lab на Kodansha.

Програмата за ускоряване на създателите има за цел да подкрепи приблизително 30 активни създатели на Roblox до края на 2024 г., като им предостави финансова помощ и менторство, за да подобрят уменията си в дизайна на игри.

„Ще предоставим възможности на следващото поколение създатели на съдържание по целия свят да изразят напълно своята креативност и да предложат страхотно съдържание на потребителите“, заяви Хироши Игараши, президент и глобален изпълнителен директор на Dentsu, в прессъобщение.

Roblox публикува първия си доклад за икономическото и социалното въздействие, разкривайки, че компанията е генерирала приблизително 1.2 милиарда долара в БВП за икономиката на САЩ между 2017 и 2023 г.

Докладът подчертава, че 38% от анкетираните създатели, които монетизират на платформата, заявяват, че биха получили доходи от създаването на интерактивно съдържание с Roblox. Освен това, 56% от тези създатели се фокусират изключително върху Roblox, вместо да разработват за други платформи.

„Ние изграждаме инструментите и платформата, но нашите създатели са истинският двигател за нови и увлекателни преживявания, които задвижват бъдещето на създаването на имерсивно съдържание,“ каза основателят и главен изпълнителен директор на Roblox Дейвид Басзуцки в съобщението.

Dentsu подчертава демократизацията на производството и разпространението на съдържание като ключов фактор за развитието на тази инициатива. Компанията отбелязва, че сега хора с креативни идеи могат самостоятелно да създават и разпространяват съдържание, което е значителна промяна в сравнение с времето, когато само компании с голям капитал можеха да го направят.

Наскоро Dentsu си партнира със Snap Inc., за да предложи решения за реклама с добавена реалност на своите клиенти във Великобритания.

Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Как да станеш бранд посланик на Shein