Как да избереш инфлуенсър за твоя бизнес (инфографика)

За първи път ви  се  налага  да работите с инфлуенсъри и се чудите откъде да започнете. Нека от тази кратка, но съвсем ориентировъчна графика, която ще ви насочи и помогне да прецените кой инфлуенсър е подходящ за вашия бизнес. Вариант 1: Имате разпознаваем бранд – продавате онлайн и офлайн – предлагате над 100 продукта в магазина си – отделяте над 1000 лв рекламен бюджет на месец за различни канали – готови сте да платите поне 400 лв за пост в социалните мрежи – имате маркетинг отдел и стратегия за целите, които искате да постигнете – клиентите ви са младежи и … Продължете с четенето на Как да избереш инфлуенсър за твоя бизнес (инфографика)