Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Как да избереш инфлуенсър за твоя бизнес (инфографика)

4

За първи път ви  се  налага  да работите с инфлуенсъри и се чудите откъде да започнете.

Нека от тази кратка, но съвсем ориентировъчна графика, която ще ви насочи и помогне да прецените кой инфлуенсър е подходящ за вашия бизнес.

Вариант 1:

Имате разпознаваем бранд

– продавате онлайн и офлайн

– предлагате над 100 продукта в магазина си

– отделяте над 1000 лв рекламен бюджет на месец за различни канали

– готови сте да платите поне 400 лв за пост в социалните мрежи

– имате маркетинг отдел и стратегия за целите, които искате да постигнете

– клиентите ви са младежи и деца

– желаете да пробвате Youtube & Instagram

– с един пост бихте искали да достигнете поне до 30 000 души

То тогава вашият инфлуенсър е някой популярен влогър в Youtube като:

https://www.youtube.com/c/AndyStudio

https://www.youtube.com/c/TheClashers

https://www.youtube.com/user/instantfreaks

или мадама в Instagram с предимно младежка аудитория

https://www.instagram.com/antoinettepepe/

Вариант 2:

Бизнесът е стартирал скоро

– продавате онлайн

– имате под 100 продукта в магазина си

– бюджетът ви за реклама е по-малък от 500 лв на месец

– на този етап предпочитате да работите на бартер

– не бихте искали да ползвате инфлуенсъри постоянно, а само кампанийно или по повод

– предпочитате Instagram, Facebook и появяване в блог

– ок сте с 1 пост информация за вашия бранд да достигне +- 10 000 души

– таргет аудиторията са ви жени

То тогава вашият инфлуенсър е някой от групата Инфлуенсъри срещата брандове:

https://www.instagram.com/hey.daniellaa/

https://www.instagram.com/1minmama/

https://www.instagram.com/profesiyamama/

https://www.instagram.com/veneta.romanski/

https://www.instagram.com/valeriq.belchevska/

https://www.instagram.com/kristina_orsova/

Вариант 3:

Вашият бизнес е от години на пазара, физически сте в магазините, но искате да се наложите и онлайн:

– готови сте да пробвате с инфлуенсъри за първи път

– бихте искали Facebook и Instagram, защото първата мрежа я познавате, а втората е популярна

– бюджетът ви за 1 пост на инфлуенсър в социалните мрежи е между 400 и 1200 лв в зависимост от популярността на профила и до колко души може да достигне

– планирате редовни активности и абонамент при избраните лидери на мнение

– познават ви и жени, и мъже, и деца, защото сте подходящи за цялото семейство

То тогава вашият инфлуенсър е някой, който има деца, разпознаваем е от телевизията, от онлайн риалити шоу или от медиите като цяло:

https://www.instagram.com/polinasofia/

https://www.instagram.com/elizabethfame/

https://www.instagram.com/silvia.iordanowa/

Вариант 4:

Извън инфографиката е, но вие сте извън нормата и искате само наистина естетически издържани хора и профили да ви следват, купуват и да са част от общността ви, тогава ви трябват инфлуенсъри като:

https://www.instagram.com/bibons/

https://www.instagram.com/mademoisellie_/

https://www.instagram.com/mint.stories/

Възможностите в България са необятни. Инфлуенсъри има достатъчно за всеки бизнес, така че ако не попадате в никоя от тези категории, определения и търсения, пишете ни на radostna@influencermedia.bg и ние ще намерим подходящите за вас.

 

4 comments

  1. Супер Г 22 юли, 2022 at 09:58 Отговор

    Само, че от първите трима с ютуба, нито един не работи за 400 лв камоли по 1000 лв.
    Та малко са ви неверни и подвеждащи цените и после брандовете имат нереалистични очаквания.

    • Influencermedia.bg 22 юли, 2022 at 17:41 Отговор

      Нека уточним някои детайли по цените: напълно наясно сме кой колко взема. За посочените youtuber-и изречението е „– готови сте да платите поне 400 лв за пост в социалните мрежи“, което може да означава и 4000. Що се отнася до следващите „бюджетът ви за 1 пост на инфлуенсър в социалните мрежи е между 400 и 1200 лв в зависимост от популярността на профила и до колко души може да достигне“, вече сме конкретизирали межди 400 до 1200, което ограничава и посочва, че със сигурност при тях ще влезете в този бюджет. Може би сте прав/а, че в първия случай е добре да посочим по-висока сума за отправна точка, така че ще коригираме. Благодарим за коментара.

Post a new comment

Подобни

„Картели на инфлуенсърите“ – изследване за цените на създателите на съдържание

Ново проучване на изследователи от Университета в Нотингам, публикувано от Европейския център за изследвания в областта на икономическата политика (CEPR), установява, че обичайната практика да ...