Как да използваме Brand Ambassаdors за промотиране на международно събитие 

Събитието е Balkan eCommerce Summit 2024, което ще се проведе следващата година на 4-ти и 5-ти април в Arena Sofia,  a посланиците са избрани с мисъл за различните пазари, към които се стремят организаторите.

Очакванията са за над 2000 гости от над 15 държави, повече от 20 лектори, 150+ експо изложители, а как посланиците на ивента ще помогнат това да се реализира тепърва ще следим.

Към момента наблюдаваме активна кампания за първите 100 билета на изключително ниска цена. Освен медийно присъствие със статии, интервюта и банери, в комуникацията на Balkan eCommerce Summit 2024 виждаме и енергични brand ambassadors, които публикуват съдържание най-вече в профилите си в LinkedIn и за нас това е любопитно да се проследи. Кои са избраните, какво точно публикуват, кои са каналите на комуникация и какво ще получат в замяна. На последния въпрос все още не сме сигурни, но от организаторите знаем, че плануват “да ги накарат да се чувстват специални по време на събитието”.

Христо Радичев, Country Manager, Mediapost Hit Mail Bulgaria

Известен със своите иновативни стратегии в дигиталния маркетинг, Христо е влиятелен глас в българската е-commerce сцена. Всяка година той и екипът му подготвят детайлно проучване за електронната търговия в Централна и Източна Европа.

Octavian Dumitrescu,  Founder & CEO at CustomSoft, Co-Founder at Dyver. С експертиза в онлайн търговията, Octavian е водещ фигура в румънската дигитална общност.

Вера Иванова, Head of Marketing | CALLFLOW & Omnilinx. С фокус върху потребителското поведение онлайн, Вера е разпознаваема в България и съседните страни.

Orhan Gazibegovich,  Leveraging power of disruptive Innovation | Boosting customer experience | Accelerating evolution to Retail 2.0. Изтъкнат в сферата на цифровите технологии в Босна и Херцеговина, Orhan е признат за своите умения в онлайн бизнеса.

Радостина Христова, Influencer & Digital Marketing Professional, създател на influencermedia.bg & radostna.com. Иноватор в областта на дигиталните комуникации и по-специално в инфлуенсър маркетингът, Радостина е разпознаваема в маркетинг средите и сред нано и микроинфлуенсърите в България.

Irina Zamfir,  Chief Revenue Officer, Easy Sales. С експертиза в социалните медии, Irina е важен глас в румънския онлайн сектор.

Ciprian Cazacu, Co-Founder and CEO of easySales. Специалист в областта на дигиталния маркетинг, Ciprian е влиятелен и разпознаваема фигура в румънския е-commerce, както и в региона на Балканите.

Goran Dimitrijević, Market Director for Balkans and Italy at ARTMIE | eCommerce Localization Specialist | West-Balkans Border Hacker. Експерт в сферата на цифровите технологии, Goran е ключова фигура в сръбската онлайн индустрия.

Kujtim Hajredini, CEO @ NPOST (First Parcel Locker Network in Kosovo and most trusted courier). Със силно и влиятелно присъствие в областта на онлайн търговията, Kujtim е водеща личност в албанската комерс общност.

Valer Pinderi, Founder of Aladini | President of Albanian E-commerce Association | Public Speaker | Driving Business Innovation & Growth in the Balkans. Позициониран в Албания, Valer работи за обединени Балкански пазари и развитие на екомерс общността на регионално ниво.

Marcel Mejsan. Представител на Хърватската комерс асоциация, Marcel е ключова фигура в местната онлайн индустрия там.

Борислав Колибаров, E-Commerce Professional | Consultant | Lecturer | Co-Founder of MarmaLAB E-Commerce Agency | Sapunta Mara | Kolibarov.com. Известен със своите стратегии за маркетинг и поведение на електронните магазини, Борислав е разпознаваем сред студентите на SoftUni, както и в цели български е-commerce сектор.

И все пак, организаторът на Balkan eCommerce Summit 2024, Никола Илчев, остава най-големият бранд посланик на събитието си. Добре свързан и представен във всяка балканска страна, той редовно участва в чуждестранни събития и немалко експерти го определят като обединител на балканския екомерс.

Всеки от тези бранд посланици е внимателно избран на базата на своя уникален имидж и специализирана комуникация в своята професионална сфера. Всеки от тях сам избира по какъв начин да покаже и разкаже за своята роля в събитието. Тяхната обща цел е да представят Balkan eCommerce Summit 2024 като ключово събитие за бизнеса, като споделят информация през своите социални медии, лични нюслетъри и на различни ивенти. Организаторите на събитието са подготвили специални бонуси, за да наградят тези влиятелни личности и да ги накарат да се чувстват ценени и специални по време на събитието в Арена София на 4-ти и 5-ти април 2024 година.

Билетите за Balkan eCommerce Summit 2024 вече са в продажба, а първите 100 са на супер промоционална цена oт 99 евро, която включва:

Informational & practical keynotes;

Exclusive exhibit hall;

Food, drinks, coffee and snack;

Networking party (food and drinks included);

Attendee-only special offers;

Mobile app for networking;

Up to 300€ bonus option for hotels in Sofia.

Официалният език на събитието е английски. Всички в комуникацията използват и общ хаштаг: #connectingBalkans , който улеснява търсенето на информация при тези и други бранд посланици.

БИЛЕТИ: https://balkanecommerce.com/.

П.С. Тази статия е част от медийното партньорство между influencermedia.bg & Balkan eCommerce Summit 2024.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Yoanatod – Мода, майчинство, лайфстайл