8 показатели за измерване на резултати от инфлуенсър маркетинг кампании

За марките, които току-що започват да се занимават с инфлуенсър маркетинг, е важно да разберат как да измерват успеха на кампаниите. Намирането на перфектния създател на съдържание и планирането на маркетингова стратегия е само част от работата. Както при всяка маркетингова кампания, вашият екип трябва да знае какво прави правилно и какво трябва да подобри. Анализът на тези 7 ключови показатели ви предоставя насоки, които могат да ви спестят време и пари и могат да повлияят на бъдещите ви маркетингови стратегии. За да измерите популярността на марката са ви необходими три индикатора: Ръст на аудиторията Преди и след кампанията посетете … Продължете с четенето на 8 показатели за измерване на резултати от инфлуенсър маркетинг кампании