Иновация в инфлуенсър маркетинга в региона DACH
L’Oréal DACH представи LOREALISTAR – нова платформа за лоялност, предназначена за микро- и наноинфлуенсъри с поне 1 000 последователи. Това е първата по рода си програма в Европейския съюз, която обединява 16 марки от различни дивизии на L’Oréal в Германия, Австрия и Швейцария.
Платформа с точки, които носят награди
LOREALISTAR работи чрез система за възнаграждение с точки, наречени „Stars“. Инфлуенсърите печелят точки за всяка публикация, свързана с участващите марки, които могат да бъдат обменени за продукти. След това те могат да прегледат тези продукти, за да спечелят допълнителни точки и да повишат своя статус.
Награди според активността и нивото
Инфлуенсърите с по-висок статус получават достъп до ексклузивни преживявания – от майсторски класове на марките до покани за събития и обучения за създаване на съдържание.
L’Oréal залага на новото поколение инфлуенсъри
„LOREALISTAR следва тенденцията на икономиката на създателите, където всеки може да бъде създател и да принадлежи към следващото поколение микро- и наноинфлуенсъри – група, която придобива все по-голямо стратегическо значение като глас в нашия маркетингов микс“, споделя Алма Липа, главен директор по дигитализация и маркетинг в L’Oréal DACH.
От пилотен проект до мащабна програма в DACH региона
Платформата първоначално стартира като пилотна програма с инфлуенсъри, работещи с марки от потребителската дивизия на L’Oréal в Германия. След успешното ѝ приложение, концепцията е разширена към всички дивизии и лансирана в целия регион DACH. Обединеното кралство и Испания също вече прилагат LOREALISTAR, като се обсъжда бъдещо разширяване към нови пазари.
Растящ пазар и огромен потенциал
Германия е вторият по големина пазар за инфлуенсърска реклама в Европа, след Великобритания. Микро- и наноинфлуенсърите съставляват около 70% от всички брандови партньорства по света.
Данни от реална практика: повече ангажираност
L’Oréal работи с около 2 000 инфлуенсъри годишно в региона DACH. Саймън Пройс, ръководител на социалните медии и застъпничеството в компанията, коментира: „Първоначалните резултати показват, че LOREALISTAR увеличава ангажираността към брандовете и ефективността на кампаниите.“
Прочетете още по темата тук.