Mediaposte Hit Mail и METRICA представят Trend Watching: FMCG – събитие за бъдещето на бързооборотните стоки

31.03.2025

На 10 април 2025 г. (четвъртък) Mediaposte Hit Mail и Metrica организират ново събитие под шапката Trend Watching, този път с фокус върху сектора на бързооборотните стоки (FMCG). Събитието ще разгледа задълбочено ключовите тенденции в потребителското поведение, както и влиянието на изкуствения интелект върху индустрията.

Основни теми:

Как AI трансформира взаимодействието с потребителите?

Макро тенденции за 2025 г. според TrendWatching – как да ги приложим ефективно?

Адаптиране на глобалните тенденции към българската реалност.

Участниците ще анализират доклада на TrendWatching за потребителските промени през 2025 г. и ще дискутират как AI влияе върху маркетинга, промоционалните кампании и поведението на клиентите. Ще бъдат представени конкретни примери от българския пазар, които ще направят тенденциите по-лесно разбираеми и приложими.

За кого е подходящо събитието?

Ако сте бранд мениджър, маркетинг специалист, анализатор или работите в областта на FMCG, това събитие ще ви предостави ценна информация и практически насоки. Ще обсъдим разликите между поколенията, новите подходи в използването на AI, както и ключовите стимули за успешни промоционални кампании.

Регистрация и цена

Дата: 10 април 2025 г.

Място: Зала с капацитет до 80 участници

Цена: 89 лв. (с включен ДДС)

Специална отстъпка: -30 лв. с промокод OFF30

Местата са ограничени! Гарантирайте своето участие като се регистрирате тук.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Александър Ботев от The Marketer: 3 аспекта на дигиталния маркетинг на онлайн магазина, които водят до успех