Николина Тасева – Лайфстайл на една къдрокоска

Име – Николина Тасева – Dr.Curls

Youtubedrcurlsbg

Instagramdrcurlsbg

TikTok drcurlsbg

Facebookdrcurlsbg

Основни теми в комуникацията: Всичко за красивата коса и къдрици – грижа за косата, техники и стилизиране на къдрава коса, видеа, ръководства, съвети, консултации, продукти за къдрава коса.
Лайфстайл на една къдрокоска, забавни клипчета за къдрокоски.

Брой последователи в Youtube: 845

Брой последователи в Instagram: 1507

Брой последователи в TikTok: 2228

Брой последователи в Facebook:

Блог: Нямам все още, но имам сайт за продажба на продукти за къдрокоски и онлайн
консултации: https://drcurls.bg/

Гордост: Нямам голям опит с брандове, досега съм си партнирала с 2-3 марки и имам под 10
публикации сумарно за тях. Задължително условие е да съм пробвала продуктите, за да имам
наблюдения. Отделям много време на всяко съдържание, обичам да “изпипвам” нещата.
Видеата/рийлсове са ми силната страна, предпочитам да показвам как се използва дадения
продукт, преди и след него как изглежда косата, за да се види разликата и резултата от него
върху нея. Проучвам марките, продуктите ги тествам в различни комбинации и чак тогава
правя видеото. Не се оприличавам като инфлуенсър и не бих работила с всеки, особено пък
за нещо извън нишата ми. Искам да изградя силен личен бранд и инфлуенсъртвото не ми е
фокус, по-скоро се стремя към постигане на експертност в моята ниша и на база опит с
различни продукти. Когато даден продукт ми допадне, продължавам да го използвам/
показвам във видеа и сторита, препоръчвам го и на други, и затова работата с промокодове за
мен е за предпочитане. Предпочитам продукти, които ми пасват лично на мен, и изграждане
на дългосрочни отношения със съответния бранд. Иначе бих тествала различни продукти, но
ревюто не винаги ще е положително, което е важно да се знае.

Бизнеси, които предпочита: Интересувам се от бизнеси в моята ниша – продукти (козметика) и аксесоари, както и услуги, свързани с грижа за къдравата коса.

Важно: Искам да добия популярност за типа на услугите, които предлагам, защото е по-тясна ниша. Надявам се брандовете да преосмислят стратегията си за популяризиране на продукти, и не винаги да търсят популярни инфлуенсъри за създаване на съдържание, а по-скоро някаква експертност в дадена област, особено когато става въпрос за по-нишов продукт. Не бих работила с брандове, които предлагат уреди за изправяне на коса примерно, въпреки че са свързани с косата, защото
философията ми е да накарам момичетата да оставят косата си къдрава, а не да я изправят,
просто защото не знаят какво да я правят, и как да я узаптят. По-същата причина бих искала
да си партнирам с подходящи брандове за изграждане на дългосрочни партньорства, и
съвместни проекти за изграждане на култура и общност по отношение на къдрокоските.

Град: София.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Плановете на Tik Tok за live eCommerce с инфлуенсъри в Европа се променят