От ревюта и препоръки до реални печалби: Как AdScout помага на бизнеси и инфлуенсъри да продават повече

13.05.2024

AdScout е първата по рода си социална платформа в България, която изгражда мрежа от доверени препоръки, свързвайки доволни потребители с популярни брандове. Тя се основава на проверени референции, от които хората печелят. Платформата дава възможност на потребителите да споделят с близки и приятели – бързо, лесно и удобно, всякакъв вид продукти, с проверено качество – докато самите те печелят от това. Създател на AdScout е Мирослав Стоянов, а негов партньор в това начинание е

Веселин Троянов, който ни разказва как работи, за кого е и как е дошла идеята за тази иновативна платформа, защото ние познаваме множество афилиейт системи, но AdScout се различава от всички тях по възможностите и функционалностите, които предлага както за бизнесите, така и за промоутърите или създателите на съдържание в нея.

Веселин е Co-Founder & Chief Revenue Officer в AdScout и ежедневно се грижи за комуникацията между платформата, бизнесите, промоутърите, както и да подобрява функционалностите, така че да отговарят на нуждите на разнообразните брандове, като в същото време улесняват и опростяват процесите, така че да работят безпроблемно и бързо.

Нямаме търпение да разберем как се роди идеята за Adscout ?

Безплатната платформа AdScout се ражда в тежките месеци на Covid-19 пандемията. Основателят й Мирослав Стоянов е IT предприемач, но и запален сноубордист. През месеците на изолация, комуникира със своите приятели основно онлайн, като голяма част от тях се допитват до него за съвет откъде да закупят оборудване и екипировка, свързани с любимия им спорт – сноуборда. Така се появява и идеята за AdScout.

Как вашата платформа подобрява работата и продажбите на онлайн магазините?

AdScout е създаден да помага. Ползите за онлайн магазините конкретно са:

–> Нови канали за продажба и по високи обороти, като предоставяме и пълна статистика за постигнатите резултати.

–> Спестено време и средства от неизмерими маркетингови кампании.

–> Персонализирано и иновативно преживяване за посетителите на онлайн магазина и всичко това без въздействие на скоростта на сайта.

–> Намаляваме процента изоставени колички, което за онлайн магазините е ключов показател.

Какъв контрол давате на бизнесите при работата с промоутърите?

Горди сме, да заявим, че при нас бизнесите могат да прилагат пълен контрол при работата с промоутъри. Те могат да определят кой може да ги рекламира, тъй като има двупосочна рейтингова система и да преценят кои лица са подходящи да представлява и продава техните продукти и услуги.

Какво предлагате за създателите на съдържание или инфлуенсърите?

Иновацията и огромната разлика е, че в AdScout  всеки може да стане промоутър без никакво изключение и да рекламира продукти, които наистина харесва и използва в ежедневието си. И за да мотивира допълнително аудиторията и приятелите си, може да добавя видеа, които да се появяват директно в уеб сайта, от който се прави препоръката. Това добавя и елемента на забавлението със създаването на съдържание. 

@radostnamama

AdScout е първата по рода си социална платформа в България, която изгражда мрежа от доверени препоръки, свързвайки доволни потребители с популярни брандове. Тя се основава на проверени референции, от които хората печелят. Платформата дава възможност на потребителите да споделят с близки и приятели – бързо, лесно и удобно, всякакъв вид продукти, с проверено качество – докато самите те печелят от това #radostna #adscout #affiliatemarketing #affiliate #bg #review #печели

♬ Just Saying – Alina Eremia

Как може всеки да стане промоутър в AdScout ?

Това е най-лесната част. Просто влиза в сайта на AdScout.io и се регистрира в Секция за Промоутъри.

Какви са таксите, които бизнесите и промоутърите трябва да платят, за да се възползват от всички функционалности на AdScout?

За промоутърите е безплатно. За магазините афилиейт моделът е създаден така, че да плащат само за свършена работа. Но има и още един модел свързан с абонамент, в който бизнесите да подготвят собствено видео съдържание и то да се показва, когато и където те решат. Пишете ми на vtroyanov@adscout.io и ще разкажа за всички възможности.

Кои брандове вече са на платформата и можем да започнем да промотираме още днес?

Вече има десетки, но вероятно най-разпознаваемите сред тях и вашите читатели са: cocosolis.com, nlbeauty.bg, Dabov Coffee, ballistic-sport.com и много други, като броя на магазините расте всяка седмица. Целият списък може да намерите тук – AdScout – Партньори.

Какво да очакваме от AdScout през следващите месеци?

Плануваме участия в събития, нови партньори, в които нашите промоутъри ще се влюбят, нови функционалности, които да подпомагат продажбите и много други изненади, които за момента ще запазим в тайна. Следете всичко ново около нас на сайта ни https://adscout.io.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Meta обяви нови инструменти за монетизация, абонаменти в Instagram и нови опции за NFT