Radostna Top 100: Кои са нано и микро-инфлуенсърите в класацията

В дигитална среда, която се променя буквално с всеки скрол, е все по-трудно да отличим реалното влияние от дигиталния шум. Затова Radostna създаде класация на създателите на съдържание, с които работи ежедневно.

Какво е Radostna Top 100?

Radostna Top 100 е списък със 100 активни участници в кампании, проведени от Radostna и оценката им на база ключови критерии. Не е просто списък с нано и микро-инфлуенсъри, а класация в реално време, която проследява кои са участвали в истински кампании и как са се справили.

Класацията се актуализира седмично – всяка позиция в нея е моментна снимка на един динамичен пейзаж, който се движи според действията, съдържанието и връзката на всеки инфлуенсър с неговата аудитория и брандовете, които рекламира.

Как се изчислява мястото на всеки инфлуенсър в класацията?

Radostna Top 100 се базира на данни от собствена система за управление на кампании и мониторинг, която събира и анализира данни от реални активации.

Класацията, която отличава създателите на съдържание и инфлуенсърите с реални резултати – не с брой на последователи, а с разбиране на задачите, креативност и професионализъм, и спазване на срокове!

📌 Влизането в Top 100 става само чрез участие в кампаниите, които се провеждат от Radostna.
📌 Всеки инфлуенсър се оценява по 5 ясни критерия, а всеки от тях дава по 5 точки за отлично свършена работа, т.е. максимален брой точки от кампания е 25. В случаите „Без оценка“ означава, че не заслужава дори 1 да се постави по този критерии:

  • качество на съдържанието – как е заснето, вълнуващо ли е, разбира ли се какво се промотира и включени ли са всички елементи от брифа;
  • ефективност и реално влияние – тук се разглеждат реални метрики на база профила и интеракцията с аудиторията;
  • коректност в сроковете- ако се налага да се напомня по 5 пъти за минал срок, не само, че няма да получи точка, но и ще загуби опция да участва в следващи кампании;
  • лесна и адекватна комуникация – важно е да има разбиране, комуникацията да е бърза и когато има казуси, те да бъдат адекватно решавани;
  • спазване на бриф – дори да има въпроси, нека те са началото и средата, а не след изпълнено задание или минал срок.

Класацията се обновява постоянно. Мястото не е гарантирано – в колкото повече кампании се включи даден инфлуенсър, той има опция да получи толкова повече точки и да се изкачи нагоре!

Top 100 е създадена, за да покаже кой наистина работи и разбира задачите, така че брандовете, които имат нужда от създатели на съдържание да избират още по-лесно!

С какво е различна тази класация?

Докато повечето класации залагат на брой последователи, тази залага на реално изпълнени кампании.

За кого е полезна класацията?

  • За брандове и агенции, които търсят надеждни, последователни и ефективни нано и микро-инфлуенсъри за кампании.
  • За инфлуенсърите, които искат да се похвалят, че наистина работят добре с бизнесите и агенциите.
  • За всички любопитни, на които им е интересно редовно да следят как се мени класацията.

Можеш ли и ти да бъдеш в класацията?

Да. Участвай в кампании от Radostna и очаквай рейтинга си.


Разгледай текущата класация тук: Radostna Top 100

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
The eCommerce Fuel Podcast – подкаст за електронна търговия