Теодора Андонова – Съвети за социалните мрежи, интересни продукти, рецепти

Име: Теодора Андонова

Instagram профил: tedyandonova

Facebook профил: Teddy’s Life

TikTok профил: @tedyandonovaa

Основни теми в комуникацията: В профила ми ще откриете съвети за социалните си мрежи, интересни продукти – както за дома, така и за красота. Много вкусни и интересни рецепти и неща, които да си направим сами у дома. Както и интересни модни находки и продукти намерени на добри цени по магазините. Мои публикации можете да откриете в Instagram, Facebook и TikTok.

Брой последователи в Instagram: близо 10 000

Брой последователи във Facebook: близо 1 000

Брой последователи в TikTok: 2 100

Гордост: Гордея се с красивите кадри, които правя и аудиторията ми, която е много интелигентна и се интересува от същите неща като мен. Всички брандове, с които съм работила, са оставали много доволни от съвместната ни работа и продължаваме и за напред да работим заедно.

Бизнеси, които предпочита: Бих се открила в следните бизнеси: стоки за дома, бюти продукти, пътувания, хотели, ресторанти. Но съм отворена и към други предложения, стига те да бъдат съобразени с моето съдържание.

Важно: На 25 години съм от морския град Бургас, но от 6 години живея във Варна. Завършила съм бакалавър Информатика, магистър Реклама и медийни комуникации, а в момента завършвам и Педагогика. Работя професионално от почти 4 години, като една година бях част от проекти на Община Варна, а сега съм част от маркетингова агенция на длъжност уеб дизайнер и социални мрежи. Работя на територията на градовете Бургас и Варна, като съм отворена и да пътувам в други градове. Мога да бъда полезна на бизнесите както като инфлуенсър, така и като специалист, който да поддържа социалните им медии.

Не професионално се занимавам и с фотография.

Град: Варна

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Dudesku.com: Ще работим с инфлуенсъри, които споделят ценностите на бранда ни и имат последователи, на които биха допаднали продуктите ни от корк