„The Catalysts“: новата инициатива на Estée Lauder дава $500,000 на двама създатели от beauty общността на TikTok

19.07.2024

Компаниите на Estée Lauder са стартирали новата инициатива New Incubation Ventures (NIV) под наслов „The Catalysts“, която получава подкрепа от TikTok, с цел да открие и подкрепи нови творци в областта на красотата. Програмата, която стартира с прием на заявления на 25 юни, има за цел да идентифицира двама победители, които ще получат по $250,000 финансиране, рекламни кредити за TikTok, подкрепа за маркетинг и менторство от индустриални експерти.

@thecatalystsworld

All it takes is an idea 💡 Do you have a vision for the future of beauty? The Catalysts — coming soon.⏳ #JoinTheCatalysts @NIV_ELC

♬ original sound – thecatalystsworld

Кандидатите трябва да са навършили 21 години и могат да изпратят идеи в категории като грим, грижа за кожата, грижа за косата, парфюмерия и креативно разказване. Процесът на кандидатстване изисква TikTok видео, обясняващо визията на създателя за красота с използването на хаштаг #JointheCatalysts.

Жури от експерти ще избере победителите, включително Шана Рандхава, ръководител на NIV, и Ванеса Крафт, глобален ръководител на сътрудничествата за съдържание в TikTok.

@thecatalystsworld

Meet our jury. Brand founders, business moguls, and a series of era-defining creatives known for their work both in front of and behind the camera. Link in bio to learn more about TheCatalysts, a new program to identify the future of beauty #JoinTheCatalysts 🔗 @NIV_ELC @niv_elc #beautyhacks #beautytok #tiktokfashion #beautytips #smallbusiness #businessowner #womeninbusiness #entrepreneur #entrepreneurship #contest #startups

♬ original sound – thecatalystsworld

Резултатите ще бъдат обявени в октомври 2024 г. на събитие в Париж.

Шана Рандхава подчерта значението на създаването на марка за красота, казвайки, че в момента това изисква не само традиционни бизнес умения, но и разказване на истории, изграждане на общности и културен влияние.

Според TikTok платформата за красота и грим са събрали над 120 милиона публикации общо, създавайки платформа за създатели като Грейс Чой и Мичъл Халидей да показват иновативни техники за красота и да стартират успешни марки.

Освен състезанието, The Catalysts ще стартират майсторски класове на TikTok, представящи индустриални експерти, които да насърчат бъдещите основатели на марки за красота.

Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Ново проучване разкрива обществените нагласи към виртуалните инфлуенсъри