Дали TikTok е част от вашия маркетингов микс за празничния ви план за достигане до клиенти?
Ако е така, това е задължително четиво.
TikTok публикува ново ръководство за празничен маркетинг, насочено към пазара на ЕС, което включва редица съвети, анализи на потреблението и данни, които да ви помогнат да изградите стратегията си.
В този пост ще разгледаме някои от основните моменти.
На първо място, ръководството разглежда плановете за празнично пазаруване и кога потребителите на TikTok са най-активни в търсенето на сезонно вдъхновение.
Има също така по-специфичен преглед на това кога хората търсят вдъхновение за коледни подаръци и как потребителите на TikTok подхождат към този период.
Това може да ви помогне да изградите стратегия за вашата кампания, за да се уверите, че посланието ви достига до потребителите в точния момент, в съответствие със сезонните събития.
Има също така информация за това какви подаръци търсят потребителите на TikTok през този сезон:
Също така е включен и план за вашата маркетингова стратегия:
TikTok също така включва бележки за „Q5“ или периода след Коледа, когато много купувачи търсят изгодни оферти и лични покупки.
TikTok Holiday Guide 2024
Тук има някои ценни бележки, които могат да вдъхновят вашия маркетингов план и да гарантират, че ще достигнете до правилните потребители в точното време в приложението.
И като се има предвид, че остават само 120 дни до Коледа, е време да започнете да финализирате маркетинговите си планове, за да сте сигурни, че вашата кампания в края на годината ще бъде успешна за вашия бизнес.
Можете да изтеглите ръководството на TikTok „Празници за вас“ 2024 тук.