Югоизточна Азия залага на инфлуенсър маркетинг в борбата за туристи

30.05.2025

С нарастващата конкуренция между страните в Югоизточна Азия за привличане на туристи, властите в региона все по-често се обръщат към инфлуенсър маркетинга като ефективен инструмент за промотиране на дестинациите си. Сингапур, Малайзия и Тайланд са сред водещите държави, които активно използват социалните мрежи и партньорства с влиятелни личности, за да достигнат до нови аудитории, особено във Виетнам.

Сингапур: Локализирани кампании за виетнамския пазар

Сингапурският борд по туризъм си сътрудничи с виетнамски туристически компании, местни артисти и инфлуенсъри, за да представи атракциите на страната чрез автентични и близки до потребителите преживявания. Целта е да се създаде съдържание, което резонира с културните предпочитания на виетнамските туристи и ги насърчава да изберат Сингапур за следващата си дестинация.

Малайзия: Сътрудничество с авиокомпании и блогъри

Малайзийските туристически власти прилагат подобна стратегия, като си партнират с авиокомпании, туристически блогъри и виетнамски инфлуенсъри. Тези сътрудничества целят да създадат персонализирани оферти и съдържание, което подчертава уникалните аспекти на Малайзия като туристическа дестинация.

Тайланд: Инвестиции в дигитална трансформация

Тайланд също не изостава, като стартира платформата “TAT Connex” — нова инициатива на Туристическия орган на Тайланд за улесняване на сътрудничеството между местни бизнеси и инфлуенсъри. Целта е да се засили дигиталното присъствие на страната и да се стимулира туризмът чрез модерни маркетингови подходи.

Виетнам: Възходяща тенденция в изходящия туризъм

Виетнам отбелязва значителен ръст в изходящия туризъм, като все повече виетнамци избират да пътуват в чужбина. Тази тенденция предоставя възможности за съседните страни да привлекат виетнамски туристи чрез целенасочени маркетингови кампании и сътрудничество с местни инфлуенсъри.

Перспективи за бъдещето

Инфлуенсър маркетингът се утвърждава като ключов елемент в туристическите стратегии на страните от Югоизточна Азия. С нарастващата роля на социалните мрежи и дигиталните платформи, се очаква този подход да продължи да играе важна роля в привличането на туристи и укрепването на позициите на региона на глобалната туристическа сцена.


Научете повече в пълната статия.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Кампанията на Кока-Кола за Летните олимпийски игри през 2024 година празнува обединяващата сила на прегръдките