Symphony Avatars е новият AI инструмент на TikTok за дигитални аватари

25.06.2024

По време на TikTok World 2024 компанията представи Symphony – нов пакет от рекламни решения, захранвани от AI. Сега на фокус са Symphony Digital Avatars, AI Dubbing за преводи и Symphony Collective, които помагат на създателите и марките да правят уникално TikTok съдържание.

С Symphony, бизнесите, създателите и агенциите могат да съчетаят човешкото въображение с AI ефективност, за да увеличат значително създаването на съдържание, креативността и продуктивността в TikTok. Изследванията показват, че създаването на TikTok-first реклами не само увеличава намерението за покупка с 37% и имиджа на марката с 38%, но и 79% от потребителите на TikTok предпочитат марки, които знаят как да създават съдържание специално за платформата.

„В TikTok се стремим да овластим създателите и да разширим тяхната креативност на глобално ниво с мощта на AI,“ казва Анди Янг, ръководител на Creative Product в TikTok. „Symphony Digital Avatars отваря нови възможности за създателите да увеличат своите възможности за партньорства с марки по целия свят. Искаме да подкрепим икономиката на създателите, като инвестираме в креативни решения, които предизвикват радост, въображение и действие.“

Symphony Digital Avatars вдъхват живот в брандираното съдържание с AI аватари на реални хора, което ще позволи нови начини за увеличаване на креативни стратегии в TikTok. С 58% от потребителите на TikTok, които казват, че са по-склонни да се доверят на марки след като са научили за тях от създателите на TikTok, аватарите помагат да се достигне до по-голяма аудитория и глобализира брандираното съдържание с персонализирано, човешко усещане и разнообразие от жестове, изрази, националности, възрасти и езици.

@tiktoknewsroom

Introducing TikTok Symphony: our new Creative AI suite that blends human imagination with AI-powered efficiency to help marketers scale content development, creativity, and productivity on TikTok.

♬ original sound – TikTok Newsroom – TikTok Newsroom

Има два вида дигитални аватари:

  • Стокови аватари: предварително създадени аватари с използване на платени актьори, лицензирани за комерсиална употреба. Те позволяват на бизнесите от всякакъв размер да добавят човешко докосване към съдържанието си с бързи и достъпни глобални създатели от разнообразни среди, националности и над 30 езика.
  • Персонализирани аватари: създадени да представят създател или говорител на марка с мултиезикови възможности, давайки на създателите и маркетолозите контрол и сила да популяризират своя образ и бранд. Създателите могат да използват своя образ и да създадат мултиезикови аватари, за да разширят глобалния си обхват и сътрудничества с марки. Брандовете могат да създадат свои собствени персонализирани аватари с IP на марката си, говорител или партньор създател и лесно да работят с създатели от цял свят за локализиране на глобалните си кампании.

Тук можете да видите още информация за Symphony Digital Avatars.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Back to School 2024: Как брандовете да спечелят младите потребители