Компаниите на Estée Lauder са стартирали новата инициатива New Incubation Ventures (NIV) под наслов „The Catalysts“, която получава подкрепа от TikTok, с цел да открие и подкрепи нови творци в областта на красотата. Програмата, която стартира с прием на заявления на 25 юни, има за цел да идентифицира двама победители, които ще получат по $250,000 финансиране, рекламни кредити за TikTok, подкрепа за маркетинг и менторство от индустриални експерти.
Кандидатите трябва да са навършили 21 години и могат да изпратят идеи в категории като грим, грижа за кожата, грижа за косата, парфюмерия и креативно разказване. Процесът на кандидатстване изисква TikTok видео, обясняващо визията на създателя за красота с използването на хаштаг #JointheCatalysts.
Жури от експерти ще избере победителите, включително Шана Рандхава, ръководител на NIV, и Ванеса Крафт, глобален ръководител на сътрудничествата за съдържание в TikTok.
Резултатите ще бъдат обявени в октомври 2024 г. на събитие в Париж.
Шана Рандхава подчерта значението на създаването на марка за красота, казвайки, че в момента това изисква не само традиционни бизнес умения, но и разказване на истории, изграждане на общности и културен влияние.
Според TikTok платформата за красота и грим са събрали над 120 милиона публикации общо, създавайки платформа за създатели като Грейс Чой и Мичъл Халидей да показват иновативни техники за красота и да стартират успешни марки.
Освен състезанието, The Catalysts ще стартират майсторски класове на TikTok, представящи индустриални експерти, които да насърчат бъдещите основатели на марки за красота.
Източник на новината: https://www.netinfluencer.com/