20 години по-късно: Dove и инфлунсърите в България

05.08.2024

Последната кампания на Dove в България, част от по-широката им ангажираност към истинската красота, включва няколко локални инфлуенсъри, които промотират посланието срещу нереалистичните стандарти за красота, налагани от цифровите промени и AI-генерираното съдържание. Инфлуенсърите Богдана Пеева, Ивана Александрова, Пам Велидис, Елена Сергова, Мари Константин, Илиана Дардарова са част от тази кампания, която има за цел да подчертае автентичността и реалната красота, вместо цифрово изкривените образи.

Тази инициатива е в съответствие с глобалната „Кампания за истинска красота“ на Dove, която тази година отбелязва своята 20-годишнина. Кампанията подчертава ангажимента на Dove никога да не използва AI за представяне на реални жени в техните реклами, фокусирайки се вместо това върху истински, разнообразни представяния на красотата. Текущите усилия на марката включват образоване на младите хора за увереността в тялото и предизвикване на вредните норми за красота онлайн​.

Източник на новината: https://www.unilever.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Nomads Time – Пътешествия по света и у нас, идеи за семейни уикенди и забавления