Рая от uwear.bg: Колаборации с популярни геймъри и инфлуенсъри винаги е добра идея

12.12.2024

Рая, управителката на магазина в Serdika Center, е доказателство, че талантът и енергията могат да намерят приложение навсякъде. Нейният път до позицията не е обичаен, а нейната харизма я превръща в лице на магазина в социалните мрежи. Днес тя успешно съчетава обучението си с управлението на екип и дори вдъхновява онлайн общността.

1. Какво е за теб Uwear.bg?

UWEAR не е просто магазин. Всички в екипа сме като едно семейство. UWEAR е отношение, внимание към детайла и отзивчивост. За мен това е мястото, което осигурява на клиентите не само продукти с високо качество, но и уникален начин да изразят любовта си към любимите си игри и герои.

2. Как минава един ден на мениджър в магазин в мол? Разкажи ни някоя интересна случка с клиент или фенове на магазина, моля.

Денят ми в магазина започва с това да си оправя касата, да изкарам отчети и да подредя продуктите, така че да изглеждат привлекателни и лесни за намиране. Често се случва, когато младите фенове на Minecraft или Stitch дойдат в магазина да изпаднат в екстаз от количеството и разнообразието на продуктите, които предлагме. Един път малко момченце толкова много се зарадва на продуктите, че не знаеше какво да си избере и прекара около 1 час в магазина, докато майка му и сестра му обикаляха из другите магазини. През това време си говорихме и ми разказваше за Minecraft и за другите игри, които играе. В крайна сметка излезе от нашия магазин с усмивка, доволен е нещата, които си е взел. Това е чудесно, защото показва как магазинът създава връзка с клиентите и как те усещат, че предлагаме нещо, което е част от тяхната страст.

3. Ти и племенницата ти Василена сте част от TikTok лицата на магазина, как това допринася за продажбите и по-добрата разпознаваемост на uwear.bg сред младежите? Какво носи на вас самите като главни лица?

Работата с TikTok ни дава възможността да достигнем директно до младежката аудитория, като споделяме любимите ни артикули от Minecraft, Fortnite, Stitch, Santoro Gorjuss и други известни марки. Чрез видеа, които показват продуктите по забавен и автентичен начин, създаваме не само интерес, но и ангажираност сред младите хора. Това повишава разпознаваемостта на uwear.bg сред тях и води до увеличаване на продажбите. За нас, като лица на магазина, това носи огромна радост и удовлетворение, защото можем да се свържем с нашите фенове и да бъдем част от тяхната страст към любимите игри и герои. А пък самото заснемане на тик тоците е съпроводено с изключително много забавление, смях и създадени спомени. Често се случва да влезе дете в магазина, да ме разпознае от тик ток и да иска да се снимаме или пък да го гушна. В тези моменти сърцето ми се разтапя, защото децата са големи сладури. Васи пък я разпознават в училище и това много я радва.

4. Имат ли вашите фенове любими артикули, които са видели във видеа или търсят специално в магазина?

Да, често феновете, които ни следват в социалните мрежи, споделят кои артикули са им направили впечатление в нашите видеа. Например, определени продукти като раници, фигурки или аксесоари, се търсят често, след като ги видят в нашите видеа. Много от тях идват в магазина с конкретни идеи какво искат да купят, след като са видели нещо в социалните медии.

5. Какви идеи даваш на мениджмънта на uwear.bg за привличане на клиенти онлайн и офлайн?

За привличане на клиенти онлайн, предлагам да засилим кампаниите в социалните медии с още повече интерактивни елементи, като например конкурси, в които феновете могат да спечелят лицензни продукти. Може също така да предложим специални промоции за онлайн покупка с безплатна доставка или да направим колаборации с популярни геймъри и инфлуенсъри, които ще насочат вниманието към нашите продукти. В магазина пък, може да организираме събития, свързани с известни игри или дори да поканим популярни личности от игровата индустрия, което би било чудесен начин да привлечем фенове в магазина.

6. Какво мислиш за работата ви с инфлуенсъри до момента? Какво ти прави впечатление и какво повече би искала от тях?

Работата с инфлуенсъри до момента е много успешна, защото те са в състояние да представят продуктите ни на аудитория, която е истински заинтересована от тях. Това увеличава доверието в нашите стоки. Тези партньорства са ценни, но бих искала да видим още по-дълбоки и продължителни кампании с инфлуенсъри, които да представят не само продуктите, но и начина на живот, свързан с любимите игри, което ще помогне да ангажираме още повече хора.

7. Ти си студентка по „Начална и предучилищна педагогика“. Как знанията и уменията от образованието ти помагат в комуникацията с клиентите?

Знанията ми от „Начална и предучилищна педагогика“ ми помагат да бъда по-разбираща и търпелива, което е много важно при общуването с клиентите. Образованието ми ме учи как да се свързвам с различни типове хора, да разпознавам техните нужди и да комуникирам ефективно. Това ми помага да изграждам по-добри отношения с клиентите и да създам среда, в която те се чувстват добре и желаят да се върнат за нови покупки.

Тази статия е част от медийното партньорство на Influencer Media Bulgaria с eCommerce Academy Awards и победителите в него през 2024 г.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Instagram ограничава промотирането на карусели с променлив размер на изображенията