UGC съдържанието в инфлуенсър кампаниите: защо е златна възможност за онлайн магазините?

Въпреки че User-Generated Content (UGC) и инфлуенсър маркетингът често се възприемат като едно и също, те изпълняват различни, но допълващи се роли в дигиталната стратегия на всеки e-commerce бранд. В статията Радостина Христова споделя опита от работа с над 1600 създатели на съдържание и успешни кампании за марки като Oriflame, EasyFishOil, TEDi, Stylewish и други.

Каква е разликите между UGC създатели и инфлуенсъри, как UGC изгражда доверие, увеличава конверсиите и намалява разходите за съдържание. Дава конкретни примери от кампании с реални резултати – включително ръст от 27% в продажбите само за месец.

Споделя и кои са най-ефективните платформи за UGC, как измерваме резултатите и кои инструменти използваме, за да управляваме кампании с множество създатели на съдържание

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Български софтуер за инфлуенсър маркетинг за по-лесни и бързи кампании