По време на ежеседмична сесия въпроси и отговори, ръководителят на Instagram — Адам Мосери, бе попитан дали Instagram може да започне да отчита скрийншотовете на публикации като допълнителен показател в Insights.
„Това е наистина интересно, досега не съм чувал такава идея. Ще поговоря с екипа и ще видим какво мислят.“
Защо би имало смисъл
Скриншотовете често остават извън публичното пространство, но въпреки това показват висока степен на интерес — например, когато някой снима съдържание и го споделя в личен чат или дори извън платформата. Това може да е индикатор за по-дълбока ангажираност, различна от харесвания, коментари или споделяния.
Също така:
Meta вече трансформира фокуса си от традиционните метрики като „импресии“ или „проследени акаунти“, към новата, унифицирана метрика – „възгледи“ („views“).
В този контекст, броят на скрийншотовете може да стане още един полезен индикатор за оценка на истинското ангажиране и интерес към съдържание, извън стандартните взаимодействия.
Какво означава това за брандовете и създателите
Ако Instagram въведе скрийншотовете като нова метрика, това ще даде:
По-дълбоки прозрения за аудиторията, като покаже кои публикации потребителите искат да запазят или споделят извън Instagram.
Възможност за по-релевантна стратегия, чрез анализ на съдържанието, което заслужава да бъде снимано.
По-широк анализ на ефективността, защото този индикатор би допринесъл към традиционните лайкове, коментари и споделяния.
Обобщение
Извод: Instagram експериментира със сериозен подход към метриките и може скоро да добави „скрийншотове“ към набора от показатели, които създателите и марките следят за по-прецизен анализ на ангажираността.
За да Ви предложим персонализирано изживяване на нашия уебсайт, използваме бисквитки, които помагат за запомняне на Вашите предпочитания и повторното Ви посещение. Тези бисквитки улесняват навигацията и подобряват нашите услуги. Вашето съгласие помага за подобряване на Вашето преживяване на сайта.
Functional
Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.