Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Плановете на Tik Tok за live eCommerce с инфлуенсъри в Европа се променят

0 0

Онлайн продажбите чрез живи предавания с инфлуенсъри са изключително популярни в Китай през последните две години и именно това предопредели плановете на Tik Tok за налагането им и в Европа.

Първият пазар, който беше тестван за тази цел, беше Обединеното кралство, но след липса на достатъчно голям интерес и оттегляне на редица големи инфлуенсъри, компанията преосмисля плановете си да наложи live eCommerce за държави като Германия, Франция, Италия и Испания, каквато е била първоначалната идея.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Няма коментари

Подобни

Collabs е новата програма на Shopify, която цели създателите на съдържание да печелят повече пари директно в платформата

Shopify Collabs е поредната програма, която свързва търговците с инфлуенсъри или създатели на съдържание с цел партньорство и повече продажби. За да станат част от ...