Където инфлуенсърите и брандовете споделят

Плановете на Tik Tok за live eCommerce с инфлуенсъри в Европа се променят

0

Онлайн продажбите чрез живи предавания с инфлуенсъри са изключително популярни в Китай през последните две години и именно това предопредели плановете на Tik Tok за налагането им и в Европа.

Първият пазар, който беше тестван за тази цел, беше Обединеното кралство, но след липса на достатъчно голям интерес и оттегляне на редица големи инфлуенсъри, компанията преосмисля плановете си да наложи live eCommerce за държави като Германия, Франция, Италия и Испания, каквато е била първоначалната идея.

No comments

Подобни

9 идеи как да се възползвате от създатели на съдържание и инфлуенсъри за празниците (Helloween, Black Friday, 8-ми декември, Коледа, Нова година)

Всички изследвания показват, че тази година пазаруването за празниците ще е по-различно – ще се търсят повече добри оферти, промоции, ще се сменят някои брандове ...