CeraVe представя нови акне пластири с Madeline Argy като лице на кампанията

23.09.2025

CeraVe, водеща марка в грижата за кожата, обяви партньорство със създателя на съдържание и подкастър Madeline Argy за промотиране на новите си Blemish Barrier Patches. Тези пластири са специално създадени за хора на възраст между 15 и 45 години, които се борят с акне или следи от акне. Продуктът съдържа ниацинамид и уникалната комбинация от три основни церамиди на CeraVe, които помагат за предотвратяване на пипане и лечение на пъпки.

@madelineargy

Made the switch to CeraVe Blemish Patches. With 3 essential ceramides and niacinamide, developed with dermatologists, they clear gunk in 3 hours and leave no marks. #CeraVePartner @CeraVe

♬ original sound – madz

Madeline Argy: откритост и автентичност

Madeline Argy е известна със своето открито съдържание и честност относно борбата си с акнето. Тя споделя:

„Когато се бориш с пъпки, можеш да се почувстваш отчаян да намериш нещо, което наистина работи. Затова съм благодарна, че мога да работя с марка, която наистина е направила разлика за моята кожа.“

Тази автентичност и откритост я правят идеален партньор за CeraVe, марка, която се гордее със своите дерматологично тествани и ефективни продукти.

@madelineargy

@CeraVe blemish patches saved the day #ceravepartner

♬ original sound – madz

Възходът на сътрудничествата между марки и създатели на съдържание

Партньорството между CeraVe и Argy е част от по-широка тенденция в индустрията. Според последен доклад на WeArisma, козметичните марки получават значително по-висока възвръщаемост при използване на сътрудничества със създатели на съдържание в сравнение с традиционните канали на марката. В категорията за грижа за кожата, CeraVe запазва силна позиция, заедно с марки като Garnier и La Roche-Posay, благодарение на своята стратегия, фокусирана върху съставките и дълготрайните трансформации на кожата.

Какво означава това за потребителите?

Партньорството между CeraVe и Madeline Argy не само че предоставя нов и ефективен продукт за грижа за кожата, но и подчертава важността на автентичността и откритостта в съвременния маркетинг. Потребителите вече търсят не само качествени продукти, но и марки, които разбират и подкрепят техните нужди и преживявания.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Електронната търговия през 2025: Какви са новите рискове и възможности за онлайн бизнесите?