Rhode счупи рекорди: 15 млн. долара продажби в първия си ден в Sephora

26.09.2025

Когато говорим за брандове, създадени от знаменитости, конкуренцията е ожесточена – но Rhode, марката за грижа за кожата на Хейли Бийбър, успя да докаже, че е играч от световна класа.

На 4 септември дебютът на Rhode в Sephora Северна Америка се превърна в истинска сензация – марката реализира 15 милиона долара продажби само в първия ден. Това я поставя пред добре познати имена като Rare Beauty на Селена Гомес и Fenty Beauty на Риана.

@vanitatis

Hailey Bieber inaugura la tienda Rhode Sephora en Times Square 🙌 #haileybieber #haileybaldwin #rhode #sephora

♬ sonido original – vanitatis.com

Ограничена гама, огромен ефект

Rhode стартира с едва 16 продукта – минималистична селекция, която отразява философията на марката: “по-малко, но по-добро”. Въпреки това, някои артикули се изчерпаха още в първите часове след старта в магазините на Sephora в Ню Йорк.

Клиенти от всякъде

Данни на YipitData показват, че около 60% от покупките идват от настоящи клиенти на Sephora, докато останалите 40% са привлечени от други ритейлъри или директно от сайта на Rhode. Това означава, че марката не просто продава, а и привлича нова аудитория към Sephora – нещо, което всеки ритейл партньор би оценил.

@joy_projectplump

@haileybieber #rhode launch in Times Square 🇺🇸 What am I soo… manifesting one day 😍🧡 #projectplump #timessquare #celebnews #haileybieber

♬ DAISIES – Justin Bieber

От стартиращ бранд до милиарден бизнес

През май 2025 г. Rhode беше придобита от e.l.f. Beauty за впечатляващата сума от 1 милиард долара. Сделката не само потвърждава пазарния потенциал на марката, но и осигурява ресурсите за още по-голямо разширяване на международните пазари.

Органичен успех в ерата на платените реклами

Докато много брандове инвестират масивно в платени кампании, Rhode демонстрира различен подход: само около 1% от публикациите в социалните медии са платени. Вместо това марката разчита на инфлуенсър маркетинг и активна общност, което ѝ носи по-автентичен и устойчив растеж.

Историята на Rhode е показателна за новата вълна в beauty индустрията – по-малко продукти, по-силен бранд и органичен подход. С рекордните продажби и подкрепата на e.l.f. Beauty, Rhode вече не е просто бранд на знаменитост, а сериозен играч, който задава нови стандарти.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
EyesLipsFace е една от най-мащабните инфлуенсър кампании в TikTok