Байдън е домакин на първата конференция за икономика на съдържанието, за да обсъди с инфлуенсърите изкуствен интелект, поверителност и други теми

19.08.2024

Белият дом прие 100 създатели на дигитално съдържание и професионалисти от индустрията в сряда (14.08.2024), за да обсъдят с ключови служители „икономиката на създателите“ – сектор, който процъфтява, благодарение на социалните медии, които улесняват потребителите в монетизирането на съдържанието си.

Президентът Джо Байдън се появи на Конференцията за икономиката на създателите – първото събитие, организирано от Офиса за дигитална стратегия на Белия дом.

„Вие сте бъдещето,“ каза Байдън на инфлуенсърите в Индийската зала на Договорите в Белия дом, говорейки без аутокю. „Вие сте новите възможности. Вие сте пробивът в това как общуваме.“

„Затова ви поканих в Белия дом, защото търся работа,“ пошегува се той.

Други висши служители, включително заместник-министърът на финансите Уоли Адейемо и съветничката по вътрешната политика на Белия дом Нийра Танден, също присъстваха на конференцията.

Те обсъждат с инфлуенсърите най-належащите въпроси в индустрията, включително технологии за изкуствен интелект, справедливо заплащане, защита на личните данни и влиянието на социалните медии върху психичното здраве.

„Тези събития гарантират, че създателите на съдържание получават глас в Вашингтон, какъвто традиционните развлекателни и медийни групи имат от десетилетия,“ каза Франклин Грейвс, адвокат по технологии, присъстващ на конференцията, пред CNBC.

„Правните и политическите въпроси, пред които са изправени създателите, брандовете и платформите в икономиката на създателите, са много по-нюансирани и често не са адресирани от съществуващите регулации или действия на агенциите,“ добави Грейвс.

Индустрията за създаване на съдържание е експлодирала през последните години, с нарастващото значение на инфлуенсър маркетинга, електронната търговия и социалните медии, които позволяват на създателите да монетизират работата си на дигитални платформи.

Goldman Sachs през 2023 г. оценява икономиката на създателите като представляваща приблизително 250 милиарда долара потенциал за приходи и прогнозира, че тя ще нарасне до около 480 милиарда долара до 2027 г.

Около 50 милиона души по света работят като създатели на съдържание, оценява Goldman. Бюрото за преброяване на населението на САЩ не проследява социалните медии като отделна индустрия.

С растежа на сектора за създаване на съдържание възникват предизвикателства за законодателите и служителите на Белия дом по отношение на регулирането на Голямата Технология, социалните медии и изкуствения интелект.

TikTok, китайското приложение за споделяне на видео и една от най-бързо развиващите се социални медийни платформи, е в центъра на много от тези спорове.

Официалните лица в САЩ са все по-притеснени, че бизнес практиките на китайското правителство позволяват на TikTok да събира данни, което представлява заплаха за поверителността на американските потребители.

През април президентът подписа законопроект, който ще изисква от китайската майка компания на TikTok, ByteDance, да продаде платформата в рамките на следващата година, в противен случай да се изправи пред национална забрана в САЩ.

Байдън почти незабавно се сблъска с отрицателна реакция от TikTok и някои от създателите на съдържание, които разчитат на платформата за доходи.

През май група създатели на съдържание от TikTok заведе дело срещу правителството на САЩ, за да оспори потенциалната забрана.

Източник на новината: https://www.cnbc.com/world/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Виртуалният инфлуенсър Miquela става част от кампаниите на Pacsun