Fetch въвежда „CEO инфлуенсъри“ на фестивала в Кан 2025

22.05.2025

Индийската PR и инфлуенсър агенция Fetch представя нова стратегия за 2025 г., като интегрира успешни предприемачи в екосистемата на филмовия фестивал в Кан. Този ход цели да разшири влиянието на инфлуенсърите, включвайки бизнес лидери в събитията на фестивала.

„Въвеждаме предприемачи, за да създадем смислени разговори от различна перспектива“, споделя Панкхури Харикришнан, основател и директор на Fetch. „Умните бизнес дами ще внесат разнообразие в това, което можем да направим в Кан.“

Сред представените от Fetch личности тази година са:

  • Каника Текривал, основател и CEO на компанията за частни самолети JetSetGo
  • Деванги Нишар Парекх, управляващ директор на мултидизайнерския търговец Aza Fashions
  • Шалини Паси, колекционер на изкуство и звезда от риалити телевизия

Тази инициатива съвпада с по-широките тенденции на фестивала Cannes Lions International Festival of Creativity, който през 2025 г. преименува категорията си „Social & Influencer Lions“ на „Social & Creator Lions“, подчертавайки нарастващото влияние на създателите на съдържание в рекламната индустрия.

Въпреки критиките от страна на киноманите, че инфлуенсърите размиват интегритета на филмовия фестивал, те остават твърдо установени в екосистемата на Кан, особено за активиране на брандове.

„В основата на всички тези участия е видимостта за правилния вид брандове“, обяснява Харикришнан, подчертавайки бизнес целите зад подхода на Fetch.

Според Вирадж Шет, основател и CEO на компанията за управление на събития Monk Entertainment, платформата на Кан представлява значителна стойност за брандовете, което я прави привлекателна дестинация за стратегически маркетингови инициативи.

С тази нова стратегия Fetch демонстрира как бизнес лидерите могат да се превърнат в влиятелни фигури в света на инфлуенсър маркетинга, разширявайки границите на традиционните инфлуенсъри и създавайки нови възможности за брандовете.

Прочетете повече за това тук.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
„Картели на инфлуенсърите“ – изследване за цените на създателите на съдържание