На 20.06. IAB България представи пред широка аудитория
„Наръчник за добри практики в инфлуенсър маркетинга“ –
първият документ на пазара, който предоставя на рекламодатели, агенции и инфлуенсъри ценни насоки за ефективно и етично използване на потенциала на инфлуенсър маркетинга.
Етичната комисия към IAB България събра екип от експерти в индустрията, които разработиха детайлното ръководство на основата на международни документи от мрежата на IAB и на своя опит и експертност.
„Наръчник за добри практики в инфлуенсър маркетинга“ може да бъде изтеглен безплатно от сайта на IAB България.
Представянето на Наръчника се случи онлайн с участието на Боряна Великова, Изпълнителен директор на ИАБ България, Мариан Найденов от Prodesign – председател на комисията, която работи по документа, както Огнян Василев от influ.ai и Радостина Христова. Поканени бяха представители на агенции и инфлуенсъри.
Запис от представянето и дискусията можете да видите в страницата на IAB във facebook.