Име: Influentica
Профили в социалните мрежи:
Instagram: Influentica
Гордост: Инфлуентика стартира преди около 4 години като малка бутикова агенция. Нашата цел никога не е била да представляваме ексклузивно лица и да ги обвързваме с договори. С работата обаче изградихме искрени приятелски взаимоотношения с някои от инфлуенсърите и те сами пожелаха да бъдат представлявани от нас. Така лека полека към момента имаме над 30 лица, които са част от нашето портфолио по свое собствено желание.
През годините сме работили с някои от най-големите брандове на пазара, успешно работим и с други агенции.
Винаги се стремим да сме коректни с нашите партньори – било то инфлуенсъри, брандове или агенции. Смятаме, че успешен бизнес в България се гради на база репутация и доверие и се стараем да сме верни на тази максима.
Започнахме с организация на кампании в социалните мрежи, но с времето се развихме и в разработването на цялостни рекламни концепции, професионални фотосесии за digital и outdoor кампании, видеозаснемане за digital и TV, voiceover и студийни записи за радиореклама.
Някои клиенти през 2020-2022:
- HBO
- Coca Cola
- Foodpanda
- Dm
- Arlen.bg
- Panasonic
- Leonardo Optics
- Cocosolis
- Sephora
- MaxiPet
- Dominos
- Pizza Lab
- Kaufland
- Crystal Holding
Примери за проведени кампании през 2021-2022:
![](https://influencermedia.bg/wp-content/uploads/2022/09/Influentica_1-1024x511.jpg)
Remix, Иван Тишев, Дара Екимова, Реми Тоин, юли 2021
Комплексен проект, в който включихме композитор, певица и танцьор, които създадоха за Ремикс музика, песен и танц – допълващи се взаимно така, както всеки елемент от облеклото допълва другия, за да се получи финална завършена визия.
![](https://influencermedia.bg/wp-content/uploads/2022/09/Influentica_2-1024x513.jpg)
Rexona, Реми Тоин, юли 2021
Кампания, състояща се от два видеоклипа за Рексона, включваща креативна концепция, избор на локация и заснемане. Едното видео бе високо оценено от централата на клиента и последва закупуването му за ТВ.
![](https://influencermedia.bg/wp-content/uploads/2022/09/Influentica_3.jpg)
Dominos, Лазар Ангелов, април 2021
Концепцията на кампанията включваше снимкови постове с продуктово позициониране с няколко известни личности, сред които Ненчо Балабанов и Яна Маринова. С Лазар Ангелов направихме забавно видео, което се прие отлично от последователите му.
![](https://influencermedia.bg/wp-content/uploads/2022/09/Influentica_4.jpg)
Arlen.bg, Александра Гърдева, юни 2022
Арлен. Бг е наш дългогодишен клиент, чиято основна цел е генериране на последователи в инстаграм профила на бранда. Чрез играта си с Алекс Гърдева той получи над 6000 нови последователи.
![](https://influencermedia.bg/wp-content/uploads/2022/09/Influentica_5.jpg)
Edo Sushi, Ивайло Захариев, юни 2021
Кристал Холдинг се доверяват на нас за всичките си кампании с популярни лица. Едно от тях е и Ивайло Захариев, който заедно със семейството си беше част от мащабните кампании на холдинга.
Контакти: Ева Гоцина – Нецова, e.gotsina@influentica.bg, 0895420607
Град: София, България
1 коментар
Весислава Георгиева
Здравейте,
тъй като не съм много запозната в дълбочина със структурата на Instagram,бих искала повече информация за управление и налагане на профил,като инфлуенсър и неговото превръщане във бранд.
Моля и за конкретни цени за управление.