С разрастването на YouTube Shopping и добавянето на нови функции, платформата започва да се конкурира с електронната търговия на Instagram и TikTok. Instagram вече предлага „шопинг“ възможности чрез Reels, а TikTok Shop се е разраснал до база от 500,000 търговци в САЩ.
YouTube активно добавя нови възможности за електронна търговия, за да подкрепи създателите, които вече печелят от социални продажби. В неотдавнашна публикация в блога на Youtube бяха представени създатели, които използват партньорската програма на YouTube за популяризиране на различни продукти – от стоки за дома до най-новите технологии.
Сега зрителите могат да купуват продуктите на търговците в Shopify директно от своите любими създатели на съдържание, докато гледат техните видеа.
От днес всички отговарящи на условията търговци в Shopify Plus и Advanced в САЩ могат да се запишат за партньорската програма на YouTube Shopping.
Търговците на Shopify вече могат да работят с хиляди проверени създатели на съдържание в YouTube, които могат да отбелязват техните продукти в своите видеа и стриймове на живо, а хората могат да пазаруват, докато гледат.
Търговците могат да качват каталога си с продукти и да получават подробни анализи за това кои създатели, продукти и съдържание водят до най-много продажби.