Интеграцията на Shopify с YouTube Shopping Affiliate Program вече е факт

21.08.2024

С разрастването на YouTube Shopping и добавянето на нови функции, платформата започва да се конкурира с електронната търговия на Instagram и TikTok. Instagram вече предлага „шопинг“ възможности чрез Reels, а TikTok Shop се е разраснал до база от 500,000 търговци в САЩ.

YouTube активно добавя нови възможности за електронна търговия, за да подкрепи създателите, които вече печелят от социални продажби. В неотдавнашна публикация в блога на Youtube бяха представени създатели, които използват партньорската програма на YouTube за популяризиране на различни продукти – от стоки за дома до най-новите технологии.

Сега зрителите могат да купуват продуктите на търговците в Shopify директно от своите любими създатели на съдържание, докато гледат техните видеа.

От днес всички отговарящи на условията търговци в Shopify Plus и Advanced в САЩ могат да се запишат за партньорската програма на YouTube Shopping.

Търговците на Shopify вече могат да работят с хиляди проверени създатели на съдържание в YouTube, които могат да отбелязват техните продукти в своите видеа и стриймове на живо, а хората могат да пазаруват, докато гледат.

Търговците могат да качват каталога си с продукти и да получават подробни анализи за това кои създатели, продукти и съдържание водят до най-много продажби.

Това ще бъде огромен пробив за търговците и създателите и е следващата голяма стъпка в ерата на „пазаруване, докато гледате“.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Как брандовете могат да максимизират въздействието си на Олимпийските игри през 2024 г. чрез инфлуенсър маркетинг