Как Alicia Yoon направи корейската грижа за кожата популярна в САЩ чрез инфлуенсъри и образование

08.07.2025

Alicia Yoon основава Peach & Lily през 2012 г., още преди K‑Beauty да стане масов тренд в САЩ. Започвайки като онлайн магазин за корейски козметични марки, скоро лейбълът прераства и изгражда собствена линия продукти, разпространявана чрез модерни канали и дистрибутори като Sephora, Target и QVC.

@peachandlilyofficial

PSA 🚨 Our Ginseng Collagen Mask is now at Ulta and it’s only $8! Each mask is loaded with 40g of serum to give your skin all the plump, glow and hydration! ✨☁️ #peachandlily

♬ original sound – Peach & Lily

Инфлуенсъри с мисия

Следвайки стратегия, ориентирана към образование, Peach & Lily избира инфлуенсъри, които имат искрена връзка с продукта и желаят да обяснят науката зад формулите. Вместо обичайни „brand trips“, Yoon организира мастър-класове и обучителни сесии, където участниците получават подробни брошури и възможност сами да тестват продуктите. Yoon споделя, че участниците „много харесват този образователен подход“.

Кампанията зад Glass Skin феномена

Лансирането на маската “Glass Skin Ginseng Collagen Mask” бе подкрепено от специална кампания, включваща „glass bodega“ в офиса, live обучителни сесии и дори полет с балон – подход, насочен към създаване на незабравимо изживяване.

Данните говорят

Peach & Lily отдава силно значение на измерването на възвръщаемостта – например кампании в метрото в Ню Йорк са съпътствани от данни, които свързват ниво на информираност с продажби. Маската Glass Skin постигна вирусен успех в TikTok, превръщайки се и в бестселър.

@amayacrichton

This glass skin is insane @Peach & Lily available for purchase at @Ulta Beauty !#GlassSkingoals #peachpartner #GlassSkin

♬ original sound – Amaya♡

Уроци за брандовете и инфлуенсърите

  • Образованието преди продажбата – инфлуенсърите стават посланици с познание, а не само платени говорители.
  • Задълбочен ангажимент – инвес­тирането в “tell, don’t sell” подход увеличава автентичността.
  • Точно измерване – кампании с данни за реални резултати изграждат доверие и ефективност.

Peach & Lily демонстрира, че образователният фокус, внимателно подбраните инфлуенсъри и иновативните формати могат значително да ускорят приемането на иновативни продукти като Glass Skin на американския пазар; в крайна сметка, знанието и ангажиментът се оказват по-силни от стандартната реклама .

Информацията е базирана на материала на Adweek „How Alicia Yoon Introduced Korean Skincare to the U.S. Through Influencers and Education“, публикуван от Elena Cavender.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Fetch въвежда „CEO инфлуенсъри“ на фестивала в Кан 2025