Какво е “промотиране” в TikTok?

29.04.2024

Това е нов инструмент за рекламиране в TikTok, чрез който видеата ви ще достигат до повече хора, съответно и до повече последователи, посетители на уеб сайта ви и евентуално нови продажби.

“Промотирането” на видео ви дава възможност за проследяване на информация като например:

  • брой гледания на видеото
  • брой харесвания, коментари и споделяния
  • колко хора са посетили уеб сайта ви
  • демография на хората, до които е достигнало видеото ви

Използвайки “промотиране” на видео, трябва да имате предвид следните неща:

  • то е възможно само за видеа, които са публични
  • видеата трябва да с оригинален звук или звуци, които се използват за търговски цели

В  TikTok има библиотека за комерсиална музика с над 1 000 000 вида комерсиална музика и звуци, които може да използвате за видеото, което искате да промотирате.

Цената на “промотиране” ще видите, когато го настройвате. Тя ще се показва в местна валута.

Все пак нека уточним, че “промотиране” е просто инструмент, чрез който видеата ви ще бъдат по- видими, но ако искате да се научите как да се развивате в TikTok, създавате видеа и как да се свързвате с аудиторията си и, може да разгледате портала за създатели на TikTok.

За да използвате “промотиране” трябва:

  • да сте над 18 години
  • да приемете условията на услугата “промотиране” 
  • да сте със създател или бизнес акаунт

Как да използвате “промотиране”

Може да го направите от “инструменти на създателя”, “бизнес пакет” или директно от видеото, което искате да промотирате.

От “инструменти на създателя”:

  1. В TikTok докоснете профил в долната част
  2. Докоснете меню в горната част
  3. Докоснете инструменти на създателя, след което Промотиране

От “Бизнес пакет” в бизнес профил:

  1. От вашия профил докоснете бутона Меню ☰ в горната част.
  2.  Докоснете Бизнес пакет.
  3.  Докоснете Промотиране.

От видео, което искате да промотирате:

  1. От вашето видео, което искате да промотирате, докоснете бутона Още опции
  2. Докоснете Промотиране.

Задаване на видео за „Промотиране“

След като сте избрали видеото, което искате да промотирате, трябва да зададете цел на промотирането.

За да го направите трябва да докоснете Напред в долната част.

Избирайки повече посещения на уеб сайта ви, трябва да въведете URL адрес на уебсайта и да изберете бутон за действие ( например: “Научете повече”, “Пазарувайте сега” или “Регистрация”), след това докоснете Запазване.

Следващата стъпка е да изберете аудиторията, до която искате видето ви да се показва. Тук може да използвате автоматично избирате. Това означава,че TikTok ще избере аудиторията, до която да достига видеото ви.

Другата опция е по избор. Вие може да си изберете аудиторията като определите пола, възрастта, местоживеене и интереси. Така видето ще бъде показано на хората, които биха имали интерес към вашето видео.

Задавате бюджета и продължителността, след това докосвате Напред.

Добавяте информация за плащане и докосвате Стартиране на промотирането.

Информация относно видеото, което сте промотирали

След като сте задали видео за промотиране, може да проследявате и информацията относно видеото ви. 

Тази информация ще ви помогне да разберете как се представя видеото. 

Вашата страница с информация за промотиране

тук ще видите как се представя видеото, което сте промотирали. Ще получите информация относно:

  • състояние на видеото ( чака одобрение, активно, спряно на пауза или отхвърлено).
  • Сумата, която сте похарчили до момента.
  • брой гледания
  • брой щраквания върху връзката към уеб сайта ви
  • брой харесвания, коментари или споделяния
  • демография на хората, които са имали интеракция с видеото ви.

За да стигнете до страницата Информация за промотиране:

  1. В Tiktok докоснете Профил в долната част
  2. Докоснете Меню ☰ в горна част
  3. Докоснете Инструменти на създателя, след което докоснете Промотиране
  4. След това докоснете вижте подробности 

Ще го пробвате ли?

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Вера Иванова от журито на eCommerce Awards: На какво да акцентирате в маркетинга за вашия онлайн магазин през 2024