Кампанията на Кока-Кола за Летните олимпийски игри през 2024 година празнува обединяващата сила на прегръдките

16.07.2024

Кока-Кола стартира мащабна маркетингова кампания за Летните олимпийски игри 2024 в Париж, с темата „Celebrate Everyday Greatness“ („Празнувай ежедневното величие“). Кампанията подчертава магията в ежедневните моменти и цели да възвеличи обикновените триумфи в живота. Като изключителен спонсор на безалкохолните напитки за Олимпиадата, Кока-Кола ще предложи разнообразие от продукти, включително безалкохолни напитки, Powerade и Vitamin Water, на атлети, официални лица и зрители​

Новата кампания на Кока-Кола за Олимпийските игри в Париж през 2024 година се различава значително от последните две игри, когато близкият физически контакт беше силно обезкуражен поради разпространението на COVID-19. Основният акцент на марката върху включването, въплътен чрез изрази на привързаност към спортни съперници и непознати, идва в друг крехък момент за обществото.

Франция, домакин на игрите тази година, току-що преживя напрегнати предсрочни избори, както и Великобритания. Други държави, включително САЩ, тепърва навлизат в разгара на политическите кампании, което напряга обществеността. Творчески концепции като тази на Кока-Кола ще изпитат способността на марките да намалят потребителската тревожност, докато светът се събира за съревнование. Специалните издания на кенове също така насърчават хората да се събират и споделят напитка и прегръдка.

Водещата реклама за кампанията „It’s Magic When the World Comes Together“ черпи вдъхновение от трогателна сцена от Летните олимпийски игри през 2020 в Токио, които се проведоха през 2021 година заради пандемията. След като южноафриканската плувкиня Татяна Схоенмейкър счупи световния рекорд на 200 метра бруст, съотборничката ѝ Кайлин Корбет и американските съпернички Лили Кинг и Ани Лейзър се втурнаха да я поздравят с прегръдка, показвайки вдъхновяващо спортсменство. Рекламата на Кока-Кола пресъздава този момент в Париж, като предизвиква вълна от прегръдки по целия свят, докато зрителите прегръщат други фенове, приятели и дори непознати в метрото.

Тази инициатива е част от по-голямата платформа на марката Кока-Кола, наречена „Real Magic,“ която се фокусира върху насърчаването на човешката връзка. Компанията за безалкохолни напитки е официален спонсор на Олимпийските и Параолимпийските игри​

„Различията ни правят уникални, но когато се съберем заедно, тогава се случва истинската магия“, каза Ислам ЕлДесоуки, глобален ръководител на съдържание и креативна стратегия в Кока-Кола, в изявление. „Спортните съперници приемат различията като мислене. Олимпийските атлети тренират усилено четири години с цел да спечелят златото. Така че, когато ги видите да се прегръщат, това е наистина мощен символ на човешката връзка.“

Кампанията за Олимпийските игри е разработена в продължение на 18 месеца с помощта на WPP Open X, специализирана единица, подкрепяща марката. Допълнителни елементи включват външни реклами във Франция, които подчертават мотива за прегръщане, както и специални опаковки, ексклузивни за страната, създадени в сътрудничество с френските художници Лора Норманд, Аурелия Дюранд и Бруно Мангоку.

Източник на новината: https://www.marketingdive.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Инфлуенсърът KSI и рекламният гаф: уроци от скандала с JDSports и липсата на #ad във видеото