Кейт Бартлет и Amazon Essentials: новата вълна в дънковата мода

21.09.2025

Дънките никога не излизат от мода, но стиловете се променят. През 2025 г. широките кройки и удобството са новите ключови думи, а TikTok инфлуенсърите имат водеща роля в задаването на тези тенденции. Един от най-ярките примери е партньорството между Кейт Бартлет и Amazon Essentials, което вече привлича вниманието на фенове и модни експерти.


Коя е Кейт Бартлет?

Кейт Бартлет е популярна TikTok създател на съдържание с над 1,5 милиона последователи, известна със своя неподправен стил и вдъхновяващи модни визии. Освен това тя в момента учи за MBA в NYU Stern, със специализация „лукс и търговия на дребно“. Това я отличава от много други инфлуенсъри — Кейт комбинира практическо влияние в социалните мрежи с академични знания и бизнес стратегия.


Новата дънкова линия с Amazon Essentials

През септември Кейт Бартлет и нейният приятел Лука Морнет представиха своята нова колекция дънки за Amazon Essentials. Линията включва модерни широки модели, вдъхновени от уличната мода в Ню Йорк, но с акцент върху достъпността и практичността — запазена марка на Amazon Essentials.

Amazon промотира старта с 20% отстъпка чрез промо код Kate20, което показа стратегическия подход на марката към инфлуенсър маркетинга и големите намаления, планирани за Prime Big Deal Days (7–8 октомври).

@katebartlett

this collection is such a dream come true for us 👖🥹♥️ hope you guys love it just as much as we do!!! you can shop it in my bio! @Amazon Fashion

♬ original sound – kate bartlett

Защо този проект е важен за модата през 2025

Колекцията на Кейт Бартлет и Amazon Essentials е отражение на няколко ключови тенденции:

@katebartlett

beyondddd excited to be the face of the new Amazon Essentials denim collection 🤍 this project was such a dream to work on and i hope you love it as much as i do! Shop the collection through the link in my bio and use code Kate20 for 20% off between 9/15 and 9/17. Conditions apply. 🤍

♬ original sound – kate bartlett
  • Модата става по-удобна – широките и обемни кройки изместваха тесните дънки, които доминираха преди пандемията.
  • Инфлуенсърите като дизайнери – TikTok инфлуенсърите вече не са просто рекламни лица, а създатели на продукти.
  • Достъпна мода за Gen Z – комбинацията от цена, стил и автентичност е печеливша за млади потребители.
  • Amazon като сериозен моден играч – с подобни колаборации гигантът засилва позициите си на пазара на облекло.

Денимът – от класика до нова вълна

Дънките винаги са били символ на универсалност, но през 2025 се завръщат с още по-голяма сила. Търговци като American Eagle, Gap и Kohl’s вече отчетоха ръст в продажбите на деним, а потребителите търсят нови, по-свободни силуети.

Колекцията на Кейт Бартлет и Amazon Essentials идва точно в този момент и отговаря на търсенето: стилни, достъпни и съобразени с най-новите модни тенденции дънки.


Какво следва за Кейт Бартлет?

С комбинацията от популярност в TikTok, академични знания по бизнес и успешни партньорства, Кейт има потенциала да се превърне в едно от най-значимите лица на достъпната мода. Колаборацията с Amazon Essentials е само първата стъпка към по-мащабни проекти, които може да я изведат и на международната модна сцена.

@katebartlett

every day that i’m in full LV is a good day 😗 @Louis Vuitton

♬ Romantic in France – Kley Kley

Партньорството между Кейт Бартлет и Amazon Essentials е пример за това как модата, социалните медии и бизнесът се преплитат. Колекцията дънки е не само продукт, а и символ на една по-голяма тенденция: инфлуенсърите вече са двигатели на модните промени.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
JanSport и TikTok: Как една „cringe“ комедия донесе рекордни продажби