LAMY разширява платформата си TwoPlus1: Потребителско съдържание за финансова грамотност

28.04.2025

LAMY, водеща немска компания в областта на образователните технологии (edtech), предприема нова стъпка към повишаване на финансовата грамотност сред Gen Z, като интегрира съдържание, създадено от потребители (UGC), в своята платформа TwoPlus1.

Финансова грамотност чрез творчество и технологии.

Новата инициатива на LAMY позволява на потребителите да създават и споделят интерактивно финансово съдържание като виртуални бизнес планове, бюджетни предизвикателства и инвестиционни симулации, всичко това в модерирана и безопасна среда.

Платформата TwoPlus1 вече разполага с удобни редактори с плъзгане и пускане за създаване на съдържание, както и общност за партньорско обучение, където потребителите могат да обменят идеи и да разпространяват своите проекти. Специална система за разпознаване награждава най-изявените създатели с токени на платформата и NFT значки.

„Нашата мисия винаги е била да демократизираме финансовото образование. С тази инициатива отиваме една крачка напред, като превръщаме нашите обучаеми в създатели“, коментира Джан Шенгу, главен изпълнителен директор на LAMY, в официално прессъобщение.

UGC надминава инфлуенсър съдържанието по доверие.

Скорошен доклад на Influencer Marketing Factory показва, че потребителското съдържание има значително по-голямо влияние върху потребителските решения:

  • 79% от потребителите твърдят, че UGC влияе повече на покупките им, отколкото публикации на инфлуенсъри.
  • 84% намират UGC за „изключително полезно“ при вземане на решения за покупка.

Ангажираност и растеж чрез UGC.

LAMY отчита, че платформите, използващи подобни функционалности за UGC, бележат 60% увеличение на ангажираността. Очаква се този модел да намали разходите за създаване на съдържание и да увеличи уместността на материалите, като позволи на потребителите сами да диктуват тенденциите.

Научете повече за компанията LAMY и нейната мисия за иновативно финансово образование –  тук.

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Как да превърнеш UGC в бизнес? Разговор с Донатела Войводова– създател на съдържание