Motorola стартира нова кампания “Styled With Moto”, използвайки AI технологии, за да популяризира новите модели на Razr 2024. Кампанията представя най-големия външен дисплей сред сгъваемите телефони, заедно с усъвършенстван дизайн и мощни AI функции.
Новите модели Razr 50 и Razr 50 Ultra (известни като Razr и Razr+ в САЩ) предлагат подобрения като по-големи външни дисплеи – 3.6 инча за Razr и 4 инча за Razr+. Тези дисплеи позволяват работа с пълни Android приложения, включително Spotify, Google Photos и Gmail, директно от външния екран. Освен това, потребителите ще могат да създават персонализирани тапети, базирани на техните облекла, и да генерират изображения въз основа на текстови команди чрез функцията Magic Canvas.
Кампанията включва и нови цветове за телефоните, като Razr+ е наличен в цветове като Midnight Blue, Spring Green и Peach Fuzz, както и иконичния Hot Pink, докато Razr идва в Beach Sand, Koala Gray и Spritz Orange
Цените за Razr 50 започват от $699, докато Razr 50 Ultra ще се продава за $999. Предварителните поръчки започват на 10 юли, а официалното пускане на пазара е на 24 юли. Тези модели ще бъдат налични на различни пазари и при различни мобилни оператори и търговци.
Източник на новината: https://www.marketingdive.com/