MrBeast представя анимационен сериал, с който YouTuber-ът навлиза в детските развлечения

04.08.2025

Ютубърът MrBeast стартира анимационен сериал, озаглавен „MrBeast Lab“, през октомври 2025 г., отбелязвайки стратегическо разширяване от вирусно видео съдържание към детски развлечения. 2D анимационната научнофантастична комедийна приключенска поредица е насочена към деца на възраст от 6 до 13 години, като същевременно запазва привлекателността си и за по-широката му фен база.

Сериалът директно надгражда върху колекционерската линия играчки на MrBeast — „MrBeast Lab Swarms“, създадена в партньорство с Moose Toys. Този ход представлява интеграция между съдържание и търговия, като сюжетът включва хибридни същества, създадени чрез експерименти в подземна лаборатория.

Продуцент на сериала е Stoopid Buddy Stoodios, известен с „Robot Chicken“, а режисьор е Сам Ливайн, работил по „Разбивачът Ралф“ и „DC Лигата на супер-любимците“.

Анимационният стил комбинира наситени визуализации и бърза динамика, напомнящи за съботните сутрешни анимации от началото на 2000-те години и с влияние от анимето. Първоначално сериалът ще стартира като поредица от кратки анимационни епизоди, като първите 20 ще бъдат излъчени в YouTube канала на Moose Toys.

Този анимационен проект следва успешния дебют на MrBeast в риалити телевизията с шоуто „Beast Games“ по Amazon Prime Video, което стана най-гледаното нереализирано по сценарий предаване на платформата с 50 милиона зрители в първите 25 дни и наскоро получи подновяване за още два сезона.

Въпреки това, тонът на „MrBeast Lab“ се стреми към забавен разказ и съдържание, подходящо за цялото семейство, като се разграничава от по-противоречивото „Beast Games“, което се сблъска с производствени предизвикателства, включително съдебни дела от участници за опасни условия по време на снимки.

Тенденция: От създатели на съдържание към анимация
Разширяването на MrBeast отразява движенията на други дигитални създатели, които навлизат в анимационното пространство. Комедийният инфлуенсър Адам Уахид разработва анимационен сериал с Frederator Studios и Wheelhouse DNA, а създателката Емили Брундидж премина от кратки форми към ръководене на шоуто „Goldie“ по Apple TV+.

Тези събития подчертават нарастваща тенденция: утвърдени анимационни студия започват да си партнират с онлайн създатели. Компании като Toonstar вече работят с дигитални личности като Найджъл Нг по анимирани поредици с вирусни персонажи, докато Animotion Media Group сътрудничи с творци чрез своята AI платформа Animait.

Източник на информацията: https://www.netinfluencer.com/

Абонирай се за инфлуенсър новини

Обещаваме да изпращаме само новини и информация за инфлуенсъри и брандове от България и света

Ние не спамим!

Оставете първия коментар

Тази статия може да ви хареса:
Виктория Кунчева- Майчинство, Кулинария, Ежедневие, Семейство, Lifestyle