Водещото регионално събитие за електронна търговия и дигитален маркетинг – Balkan eCommerce Summit – се превърна в най-значимата среща на онлайн бизнеса на Балканите, като събра над 2330 участници от 23 държави на 29 и 30 април в София.
Форумът не само отбеляза мащабен растеж спрямо предходните си издания, но и затвърди позицията си на глобална платформа за трансгранична търговия.
„Създадохме не просто събитие, а реална среда, в която се проведоха над 11650 бизнес срещи в рамките на 48 часа. Вече официално мога да кажа, че Балканите говорят един език и той се казва Balkan eCommerce Summit“, сподели основателят д-р Никола Илчев.
През първия ден на събитието гостите посетиха експо зона с над 100 изложители, сред които Amazon, eMAG Marketplace, Pazaruvaj , DS Smith, Ebury, DHL, Paysera и десетки други технологични и логистични лидери от цяла Европа. На 29-ти април посетителите успяха да видят над 40 български и международни лектори на четири сцени. Ключовите теми бяха изкуствен интелект, трансгранична търговия, разплащания, SEO, устойчивост и дигитална трансформация. Най-силен интерес предизвикаха презентациите на Mastercard, Meta, Amazon, eMAG, OLX, Douglas, GymBeam, Shutterstock и други водещи компании и визионери в електронната търговия.
По време на двата дни хиляди срещи се проведоха и във FedЕx Networking Zone, където бяха разположение 100 специални маси за бизнес разговори, а мобилното приложение на събитието подпомогна процеса за организацията на участниците в тях. Резултатът: реални партньорства и сделки в рамките на 48 часа.
Първият ден от програмата завърши с така желаното балканско парти с жива музика, което за поредна година зарадва гостите и създаде очакване за следващото.
Сред посетителите на екомерс събитието бяха официални представители посолствата на множество държави, представители на медии и браншови организации, лидери на мнение и експерти в сферата на електронната търговия и дигитален маркетинг.
Вторият ден на Balkan eCommerce Summit 2025 събра световни лектори от света на електронната търговия и лидерството, които вдъхновиха аудиторията с визионерски теми за растеж, трансформация и устойчив бизнес. Презентациите на Jeff Hoffman, David Henzel, Martin Greif, Pascal Brochier, Ahmed Hassan и Ken Kralick, които очертаха бъдещето на компаниите в дигиталната ера, а дамите, които ги посрещнаха на сцената задълбочиха още по-сериозно разговора и създадоха допълнително емоции от участието им.
По време на форума д-р Никола Илчев обяви и старта на Balkan Business Club – нова платформа за партньорства и обмен между балканските компании.
„Това е естественото продължение на Balkan eCommerce Summit, който се случва само веднъж в годината, а всички наши партньори и участници имат нужда от редовна и по-практически насочена комуникация, и то по държави. Точно това ще прави новият ни клуб.”– допълни д-р Никола Илчев.
От екипа на Balkan eCommerce Summit вече обявиха датата за следващото издание през 2026 година, което можете да видите на https://balkanecommerce.com
InfluencerMedia е медиен партньор на събитието и сме щастливи да споделим успеха!
За да Ви предложим персонализирано изживяване на нашия уебсайт, използваме бисквитки, които помагат за запомняне на Вашите предпочитания и повторното Ви посещение. Тези бисквитки улесняват навигацията и подобряват нашите услуги. Вашето съгласие помага за подобряване на Вашето преживяване на сайта.
Functional
Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistics
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.