През пролетта на 2024 г. PUMA Bulgaria се фокусира върху майките и промяната в техния живот след раждането. Отглеждането на дете е като многоаспектен спорт и кампанията се стреми да покаже различни аспекти от ежедневието на майките. С инициативата „Mums Are Real Athletes“ се отдава заслужено внимание и признание на майките, като показват тяхното ежедневие по красив, но реалистичен начин.
Фотосесията с инфлуенсъри – майки и техните деца беше популяризирана чрез Instagram кампания. Те насърчават своите последователи да покажат, че майките са истински спортисти, като споделят своя опит с мултитаскинг, използвайки Add Yours стикера и хаштага #mumsarerealathletes.
Кампанията също така беше представена във Vibes Health & Fitness, където се илюстрира тежестта на малките деца върху дискове и дъмбели, и се организира специална тренировка с Евгения Джаферович. Тази едночасова сесия събра физическото натоварване на една майка за ден, като участниците трябваше да изгорят 1500 калории.
В кампанията взеха участие и Мона Гочева, Йоана Димитрова, Глория Петкова и други.
Кампанията спечели бронзов медал за илюстрация на ФАРА фестивала, което е признание за усилията и креативността на всички, които работиха по нея.
Източник на новината: Puma Bulgaria